CUSTOMER EXPERIENCE JAKOŚĆ OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Dlaczego rok 2026 to będzie czas “Human-Centric Correction” w obsłudze klienta? przezRedakcja2 grudnia 2025
OBSŁUGA KLIENTA Diagnoza: niezadowolony pacjent. Jak „precyzyjna terapia” uzdrawia obsługę w służbie zdrowia przezRedakcja1 grudnia 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Jesteście “na ty”? To wcale nie musi oznaczać przyjaźni. Zaskakujące prawdy o naszych relacjach przezRedakcja26 listopada 2025
CUSTOMER EXPERIENCE MOTYWACJA OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Miękkie umiejętności, twarde wyniki. Praktyczny poradnik dla managera obsługi klienta i customer success przezRedakcja14 listopada 2025
JAKOŚĆ OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Nie tylko KPI. Jak mierzyć jakość relacji z klientem w erze automatyzacji przezRedakcja12 listopada 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Procedury jak scam. Jak audytować obsługę klienta, żeby nie wyglądała jak oszustwo? przezRedakcja11 listopada 2025
CUSTOMER EXPERIENCE JAKOŚĆ OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Jak naprawić feedback loop i zamienić dane w decyzje? przezRedakcja10 listopada 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI SPRZEDAŻ Pokaz (handlowy) iluzji: jak sprytne sztuczki sprzedaży wyłączają nam rozsądek przezRedakcja10 listopada 2025
CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI „Tnij koszty, dopóki się opłaca”. Jak zaniżone odszkodowania ubezpieczycieli niszczą zaufanie klientów przezRedakcja9 listopada 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Kobiety i zaufanie do finansów online. Jak budować pewność i lojalność użytkowniczek? przezRedakcja4 listopada 2025
INTERWENCJE OBSŁUGA KLIENTA Spór konsumenta z Media Expert o zwrot pieniędzy po nieskutecznej reklamacji przezRedakcja21 sierpnia 2025
CUSTOMER EXPERIENCE OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Tunelowa analiza przypadku – jak wykorzystać ją w praktyce zarządzania relacjami z klientem? przezRedakcja18 sierpnia 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Placówka age-friendly: jak demografia definiuje nowy standard obsługi? przezRedakcja11 sierpnia 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Jak skracać rozmowy w contact center, nie skracając relacji? przezRedakcja8 sierpnia 2025
DATA DRIVEN OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Jak AI zmienia zarządzanie agentami w nietypowych contact center? przezRedakcja4 sierpnia 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Szpital to nie urząd – ale pacjent to petent. Czas z tym skończyć! przezRedakcja29 maja 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Czy introwertyk na słuchawce to zły pomysł? przezUrszula Zalewska8 kwietnia 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Wskaźniki efektywności finansowej w obsłudze klienta przezPaweł Krypno29 grudnia 2024
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI TECHNOLOGIE Jak obliczyć ROI z inwestycji w technologie AI do obsługi klienta? przezKrzysztof M. Łapiński26 grudnia 2024