USA: telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta

Mimo rozwoju wielu cyfrowych kanałów komunikacji, telefon pozostaje najbardziej preferowanym sposobem kontaktu z obsługą klienta – wynika z…

Oświadczenie

Z przykrością informujemy, że na portalu ccnews.pl opublikowano materiały inspirowane bądź bezpośrednio zaczerpnięte z magazynów „Customer Experience Manager”, „Customer Success Manager” oraz „Patient Experience Manager”, wydawanych przez spółkę UXON Sp. z o.o., bez uzyskania wymaganej zgody. Przepraszamy Autorów i Wydawcę za naruszenie praw autorskich. Sporne treści zostały usunięte, a wewnętrzne procedury wzmocnione, aby wykluczyć podobne incydenty w przyszłości. Ubolewamy, że współpracujący z nami autorzy – bez naszej wiedzy – dopuścili się tak niedopuszczalnych działań.

Wydawca ccnews.pl

wow

Zobacz efekt wow.

targetowanie behawioralne

lub marketing behawioralny to nakierowanie uwagi użytkownika internetu na określone treści na podstawie jego wcześniejszych zachowań. Taka technika jest ogromnie skuteczna w przypadku, kiedy…

OKR

(inaczej Objectives and Key Results – z ang. Cele i Kluczowe Wyniki) metoda zarządzania, która składa się z wyznaczania celów i mierzalnych wyników, które pozwalają na ocenę postępów w…

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia…

average hold time

Jest to średni czas oczekiwania klienta na połączenie przed wejściem w interakcję z agentem call center. Jest on zwykle obliczany na podstawie dużej ilości danych w określonym czasie.

system contact center

(nazywany także systemem call center) to rozwiązanie informatyczne, system komputerowy, który zapewnia poprawne kolejkowanie i kierowanie przychodzących połączeń od klientów do konsultantów…

occupancy

Wartość wyrażona w jednostkach czasu lub procentach oznaczający zajętość czasu pracy agenta. Na occupancy składa się głownie czas poświęcony na rozmowę oraz czas na obsługę skryptu lub innych…

UOKiK

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest centralnym organem administracji państwowej. Odpowiada bezpośrednio przed Prezesem Rady Ministrów. Powoływany jest przez niego spośród osób…