Prudential intensyfikuje współpracę z platformą HR Workday, wprowadzając sztuczną inteligencję (AI) do systemów zarządzania świadczeniami pracowniczymi. Rozszerzenie partnerstwa obejmuje integrację biznesu ubezpieczeń grupowych Prudential z platformą Workday Wellness, która koncentruje się na personalizacji programów świadczeń i usprawnieniu oferty związanej z dobrostanem pracowników.
Obecnie obie firmy obsługują już blisko 200 wspólnych klientów, a nowa inicjatywa ma na celu przyspieszenie procesów wdrożeniowych, optymalizację zarządzania świadczeniami oraz dostarczanie pracodawcom analiz w czasie rzeczywistym. Dzięki zastosowaniu AI, firmy mogą lepiej rozumieć sposób, w jaki pracownicy korzystają z dostępnych benefitów, co pozwala na bardziej świadome decyzje zarządcze i dostosowanie ofert do rzeczywistych potrzeb zatrudnionych.
– Pogłębiając naszą współpracę z Workday oraz innymi partnerami branżowymi, tworzymy i rozwijamy rozwiązania skoncentrowane na kliencie, które pomagają rozwiązywać wyzwania związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi i świadczeniami pracowniczymi – powiedziała Jess Gillespie, szefowa działu ubezpieczeń grupowych oraz underwritingu w Prudential.
Jednym z najnowszych rozwiązań Prudential w tym zakresie jest OneLeave – narzędzie zaprojektowane w celu uproszczenia zarządzania nieobecnościami pracowników oraz roszczeniami związanymi z niezdolnością do pracy. Jego celem jest minimalizowanie zakłóceń zarówno dla pracowników, jak i pracodawców, co wpisuje się w strategię bardziej zautomatyzowanego i intuicyjnego zarządzania benefitami.
Rozszerzona współpraca pomiędzy Prudential a Workday wpisuje się w szerszy trend wykorzystania sztucznej inteligencji do poprawy efektywności systemów HR oraz zwiększenia satysfakcji pracowników poprzez lepsze dopasowanie dostępnych świadczeń do ich indywidualnych potrzeb.