Contentsquare wprowadza nową platformę analizy doświadczeń klientów

Firma Contentsquare, dostawca rozwiązań analityki cyfrowej, ogłosiła wprowadzenie nowej platformy Experience Intelligence, która integruje cztery kluczowe obszary analizy: Digital Experience Analytics (DXA), Digital Experience Monitoring (DEM), Product Analytics (PA) oraz Voice of Customer (VoC[1]).

Nowa platforma jest pierwszym na rynku rozwiązaniem, które pozwala zespołom na połączenie wcześniej odseparowanych źródeł danych w celu pełnego zrozumienia klientów i ich ścieżek.

Firma Contentsquare podkreśliła również znaczenie sztucznej inteligencji (AI) w swojej platformie, integrując praktyczne rozwiązania AI, które pomagają zespołom działać szybciej i efektywniej. Nowością jest także wprowadzenie natywnej, wspomaganej AI funkcji VoC, która wzbogaca wgląd w zachowania użytkowników. Dzięki temu zespoły mogą szybko zbierać i weryfikować opinie, analizować problemy oraz priorytetować usprawnienia.

Nowa platforma ma na celu rozwiązanie kilku kluczowych problemów, z jakimi borykają się firmy, które do tej pory nie miały dostępu do szerokich danych potrzebnych do zamknięcia luki w doświadczeniach klientów (CX[2]). Platforma ta umożliwia zarządzanie akwizycją, zaangażowaniem, retencją oraz wartością klienta przez całe jego życie, oferując jedno źródło danych na temat doświadczeń klientów.

Wprowadzenie nowej platformy jest kolejnym krokiem Contentsquare w realizacji swojej wizji, polegającej na dostarczeniu firmom różnej wielkości, kompleksowego zrozumienia doświadczeń klientów na wszystkich urządzeniach i etapach cyklu życia klienta. Jest to kontynuacja strategii, która obejmowała przejęcie firmy Heap w 2023 roku oraz Hotjar w 2021 roku.

REKLAMA

– Tworzenie doświadczeń, które ludzie kochają, jest trudne – mówi Lucie Buisson, Chief Product Officer w Contentsquare. – Silosowane platformy analityczne i złożoność danych sprawiają, że firmy mają trudności z pełnym zrozumieniem ścieżek klientów. Integrując wszystkie główne kategorie analityki w jednej platformie, ułatwiamy zespołom zrozumienie doświadczeń ich klientów i szybsze działanie w celu ich zachwycenia i utrzymania.

Słownik
1. VoC. Voice of the Customer to proces zbierania i analizowania opinii klientów w celu określenia ich potrzeb, preferencji i…
2. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *