Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

LivePerson wprowadza innowacyjne rozwiązania z zakresu Inteligencji Konwersacyjnej

Firma LivePerson, dostawca rozwiązań voicebotów konwersacyjnych, ogłosiła premierę swojej nowej linii produktowej w zakresie Inteligencji Konwersacyjnej oraz usługi zarządzanej dla przedsiębiorstw o nazwie LP 360. Dzięki nowemu produktowi, przedsiębiorstwa mogą wzmocnić swoje działania, przenieść rozmowy z klientami do świata cyfrowego i w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji oraz automatyzacji w celu osiągnięcia lepszych wyników biznesowych.

Te nowatorskie narzędzia, oparte na wieloletnim doświadczeniu LivePerson w zakresie cyfrowego zaangażowania klientów oraz miliardach rzeczywistych interakcji z klientami, stanowią – jak twierdzi sam dostawca – najbardziej zaawansowane narzędzia dostępne na rynku w zakresie technologii konwersacyjnej. Oficjalna prezentacja nowego produktu odbędzie się 14 listopada 2023 r. podczas wydarzenia Spark.

W skład pakietu voicebotów LivePerson wchodzą trzy rozwiązania:

  • Analytics Studio – analizuje i przekształca rozmowy głosowe i wiadomości w wartościowe dane, które pomagają zrozumieć zachowania, preferencje i sygnały klientów.
  • Generative Insights – wykorzystuje nowoczesne modele językowe do analizy danych konwersacyjnych, eliminując potrzebę przeszukiwania skomplikowanych raportów.
  • Report Center – agreguje raporty w prosty i konfigurowalny panel do oceny skuteczności interakcji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ludzkiego wsparcia.

– Jako najbardziej skalowalne rozwiązanie do przesyłania wiadomości i automatyzacji na świecie – i z jednym z najobszerniejszych na świecie zbiorów danych dotyczących zaangażowania klientów – LivePerson wyznacza standardy przekształcania danych konwersacyjnych w lepsze wyniki biznesowe – powiedział John Collins, tymczasowy dyrektor generalny LivePerson. – Nasz pakiet Conversational Intelligence umożliwia zrozumienie, czego chcą klienci, mierzenie wydajności i ciągłe doskonalenie. A to dopiero początek: poza optymalizacją i personalizacją, Conversational Intelligence pozwala nawet odkryć nowe możliwości generowania przychodów, które przekształcą Twój biznes.

Jak podkreślają przedstawiciele LivePerson LP 360 to kompleksowa usługa zarządzalna dla przedsiębiorstw, której celem jest realizacja określonych wyników biznesowych. Obejmuje ona technologię, pracowników, automatyzację i pełne zarządzanie od początku do końca, aby jak najszybciej osiągnąć pożądane wyniki.

Jednym z klientów LivePerson, firma The RealReal, w ciągu zaledwie sześciu tygodni wdrożyła z zespołem LP 360. Pierwsze wyniki pokazały m.in. skrócenie czasu oczekiwania klientów oraz 10-procentowy wzrost zadowolenia z obsługi.

LivePerson nieustannie dąży do przedefiniowania sposobu, w jaki przedsiębiorstwa komunikują się z klientami w świecie cyfrowym, dostarczając narzędzi, które naprawdę robią różnicę.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Rekrutuj z głową – innowacyjna aplikacja dla rekruterów wyeliminuje papierową dokumentację

Technologia i nowoczesne narzędzia wspierające rekruterów stają się dzisiaj sposobem na skuteczne pozyskanie pracowników. Toucan jest łatwą w użyciu aplikacją webową, która całościowo wspiera proces rekrutacji i zapewnia elektroniczny obieg dokumentów. Wszelkie notatki wykonywane są na tabletach, a dokumenty automatycznie zapisywane są w systemie. Dzięki aplikacji Toucan rekruter może całkowicie skupić się na poszukiwaniu najlepszego kandydata, niemartwiąc się o przepływ dokumentacji.