Te nowatorskie narzędzia, oparte na wieloletnim doświadczeniu LivePerson w zakresie cyfrowego zaangażowania klientów oraz miliardach rzeczywistych interakcji z klientami, stanowią – jak twierdzi sam dostawca – najbardziej zaawansowane narzędzia dostępne na rynku w zakresie technologii konwersacyjnej. Oficjalna prezentacja nowego produktu odbędzie się 14 listopada 2023 r. podczas wydarzenia Spark.
W skład pakietu voicebotów LivePerson wchodzą trzy rozwiązania:
- Analytics Studio – analizuje i przekształca rozmowy głosowe i wiadomości w wartościowe dane, które pomagają zrozumieć zachowania, preferencje i sygnały klientów.
- Generative Insights – wykorzystuje nowoczesne modele językowe do analizy danych konwersacyjnych, eliminując potrzebę przeszukiwania skomplikowanych raportów.
- Report Center – agreguje raporty w prosty i konfigurowalny panel do oceny skuteczności interakcji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ludzkiego wsparcia.
– Jako najbardziej skalowalne rozwiązanie do przesyłania wiadomości i automatyzacji na świecie – i z jednym z najobszerniejszych na świecie zbiorów danych dotyczących zaangażowania klientów – LivePerson wyznacza standardy przekształcania danych konwersacyjnych w lepsze wyniki biznesowe – powiedział John Collins, tymczasowy dyrektor generalny LivePerson. – Nasz pakiet Conversational Intelligence umożliwia zrozumienie, czego chcą klienci, mierzenie wydajności i ciągłe doskonalenie. A to dopiero początek: poza optymalizacją i personalizacją, Conversational Intelligence pozwala nawet odkryć nowe możliwości generowania przychodów, które przekształcą Twój biznes.
Jak podkreślają przedstawiciele LivePerson LP 360 to kompleksowa usługa zarządzalna dla przedsiębiorstw, której celem jest realizacja określonych wyników biznesowych. Obejmuje ona technologię, pracowników, automatyzację i pełne zarządzanie od początku do końca, aby jak najszybciej osiągnąć pożądane wyniki.
Jednym z klientów LivePerson, firma The RealReal, w ciągu zaledwie sześciu tygodni wdrożyła z zespołem LP 360. Pierwsze wyniki pokazały m.in. skrócenie czasu oczekiwania klientów oraz 10-procentowy wzrost zadowolenia z obsługi.
LivePerson nieustannie dąży do przedefiniowania sposobu, w jaki przedsiębiorstwa komunikują się z klientami w świecie cyfrowym, dostarczając narzędzi, które naprawdę robią różnicę.