Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Jakość obsługi klienta w kanałach zdalnych na polskim rynku bankowym

W najnowszym badaniu przeprowadzonym przez serwis MojeBankowanie.pl ujawniono, że obsługa klienta w kanałach zdalnych w bankach w Polsce wypada zdecydowanie lepiej niż bezpośrednio w placówkach. Wśród najlepiej ocenianych banków w kategorii obsługi zdalnej króluje Santander Bank Polska z wynikiem 93,5%, śledzony blisko przez PKO Bank Polski (91,7%) oraz Velobank (90,7%).

Badania wykazały, że komunikacja mailowa była najbardziej skuteczna, z 8 banków zaspokajających oczekiwania klientów w tym kanale. Jednakże jedynie w 74% przypadków odpowiedzi były kompletne, nie wymagając ponownego kontaktu.

Chociaż infolinie banków charakteryzowały się dobrą dostępnością, z większością połączeń przyjmowanych w ciągu minuty, tylko sześć banków osiągnęło wynik powyżej 80% w tej kategorii.

Nie można przegapić pozytywnych opinii na temat Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, Velobanku oraz PKO Banku Polskim. Infolinie tych instytucji wyróżniały się jasnym podejściem do rozmowy, dobrą znajomością oferty oraz doskonałym przygotowaniem merytorycznym.

Głównym celem kontaktu klientów z bankiem było zrozumienie, czy i na jakich warunkach dzieci i nastolatki mogą korzystać z usług bankowych. Wiele banków oferowało podstawowe informacje, takie jak dostępność oferty i bezpłatne konta dla dzieci, ale wiele ważnych szczegółów, takich jak opłaty za korzystanie z dostępu do gotówki, często było pomijane.

Ciekawym odkryciem było to, że oferta bankowa dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat była dostępna tylko w 9 bankach, a karty płatnicze oferowane dzieciom dostępne były jedynie w 7 z nich. Wśród banków oferujących najszerszą gamę możliwości dla tej grupy wiekowej znalazły się Bank Pekao i Bank Millennium.

Badanie rzuca światło na różne podejście banków do transakcji związanych z kontami osób niepełnoletnich. Niektóre instytucje mają ograniczenia kwotowe dotyczące wydatków miesięcznych, podczas gdy inne pozwalają na wydatki do wysokości dostępnego salda.

Kluczowym wnioskiem z badania jest konieczność zwiększenia przejrzystości i standaryzacji informacji dla klientów na polskim rynku bankowym, zwłaszcza w obszarze usług dla dzieci i nastolatków.

Źródło: MojeBankowanie.pl

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie

W 2016 r. nominalna siła nabywcza Europejczyków wzrosła o ok. 0,3 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Jednocześnie różnice w dochodzie rozporządzalnym konsumentów w 42 krajach pozostają znaczące. Najwyższą średnią siłą nabywczą dysponują mieszkańcy Liechtensteinu, Szwajcarii i Luksemburga, a najniższą – Białorusi, Mołdawii i Ukrainy. Średnia siła nabywcza na Ukrainie stanowi zaledwie jedną ósmą średniej siły nabywczej konsumentów w Liechtensteinie.
Czytaj więcej

Handlowcy najczęściej plotkują

87% osób mówi pod wpływem stresu rzeczy, których później żałuje – wynika z badania o komunikacji w stresie, przeprowadzonego przez twórców platformy Preply. Zwroty, których użycia w pracy najczęściej żałujemy, to: „Nie obchodzi mnie to”, „To nie jest moje zadanie” oraz „To strata czasu”.
Czytaj więcej

Nowoczesna komunikacja w tradycyjnych sklepach

Sklepy tradycyjne coraz odważniej stawiają na komunikację mobilną – wynika z raportu „Komunikacja mobilna w biznesie” opracowanego przez Ipsos Polska dla SMSAPI. Coraz więcej z nich wysyła do klientów SMS-y oraz e-maile i korzysta z mediów społecznościowych.