Pasażer w centrum uwagi: EU zbliża się do nowych zasad odszkodowań i bagażu w liniach lotniczych

Unijna reforma praw pasażerów wchodzi w decydującą fazę. Ministrowie transportu państw UE i Parlament Europejski spierają się o kluczowe szczegóły,…

Oświadczenie

Z przykrością informujemy, że na portalu ccnews.pl opublikowano materiały inspirowane bądź bezpośrednio zaczerpnięte z magazynów „Customer Experience Manager”, „Customer Success Manager” oraz „Patient Experience Manager”, wydawanych przez spółkę UXON Sp. z o.o., bez uzyskania wymaganej zgody. Przepraszamy Autorów i Wydawcę za naruszenie praw autorskich. Sporne treści zostały usunięte, a wewnętrzne procedury wzmocnione, aby wykluczyć podobne incydenty w przyszłości. Ubolewamy, że współpracujący z nami autorzy – bez naszej wiedzy – dopuścili się tak niedopuszczalnych działań.

Wydawca ccnews.pl

disaster center

Patrz disaster. Miejsce odseparowane od głównej lokalizacji, które w przypadku awarii może przejąć podstawowe funkcje centrali organizacji.

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i…

CVE

Zwiększanie wartości klienta, znane także jako customer value enhancement (CVE), to strategia biznesowa mająca na celu zwiększenie korzyści, które klienci otrzymują z produktów lub usług…

monitoring rozmów

regularne odsłuchiwanie, ocenianie i komentowanie nagranych rozmów doradców z klientami przez profesjonalnego trenera. Ocena odbywa się wg. arkusza kontrolnego, który jest podstawowym…

backup

Inaczej kopia zapasowa.

efekt wow

zjawisko powstałe w wyniku zastosowania strategii Customer Experience (CX) podczas kontaktu firmy z konsumentem i z reguły polega na dostarczeniu konsumentowi usługi lub produktu…

autoryzacja

czynność polegająca na sprawdzeniu, czy osoba uwierzytelniona (patrz: autentykacja) ma prawo do korzystania z danego zasobu/bazy.

GigCX

Oznacza proces lub trend polegający na wdrażaniu w proces obsługi klienta wszystkich pracowników firmy / organizacji. Idea Gig Customer Service sprawia, że za obsługę klienta odpowiadają nie…