Otwarto nabór zgłoszeń do PCCA

Do 16 lutego 2025 trwają zgłoszenia do ogólnopolskiego konkursu POLISH CONTACT CENTER AWARDS.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB z radością ogłasza nabór zgłoszeń do prestiżowego konkursu Polish Contact Center[1] Awards 2025 (PCCA). Ciągła organizacja tego wydarzenia stanowi odpowiedź na dynamiczny rozwój sektora contact center w Polsce.

Główne cele konkursu Polish Contact Center Awards to:

  • Rozwój i promocja branży poprzez identyfikację najwyższych standardów w obszarze zdalnej komunikacji z klientami
  • Promocja firm i osób, które wdrażają je w codziennej praktyce
  • Wybór najlepszych w branży zarówno w kategorii firm, jak i osób indywidualnych i zespołów.

W ostatnich latach obserwowaliśmy intensywną ewolucję modelu zarządzania relacjami z klientem. Zdalne kanały komunikacji stały się nie tylko powszechnie akceptowanym środkiem, ale także naturalnym narzędziem społecznej i marketingowej interakcji. Organizacje stale rozwijają swoje kompetencje w obszarze zdalnej komunikacji, co sprzyja nowemu etapowi rozwoju rynku. Ta dynamiczna zmiana inspiruje nas do podkreślenia jej znaczenia poprzez coraz szerszy rozwój projektu Polish Contact Center Awards.

Konkurs jest największym branżowym projektem, w którym liderzy rynku mogą rywalizować o miano najlepszych w praktycznie każdym obszarze zarządzania zasobami i procesami komunikacji z klientami. Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów (CX[2]) z procesów obsługi w CC jest krytycznym elementem budowy przewagi konkurencyjnej na rynku. Poza branżową rywalizacją najważniejszym elementem projektu jest jednak współpraca i wymiana doświadczeń między organizacjami, które chcą budować najlepsze rynkowe praktyki. Konkurs jest przede wszystkim platformą wymiany wiedzy i rynkowego benchmarku.

“Ucz się i rozwijaj z najlepszymi” – hasło przyświecające konkursowi wskazuje, że organizacje i profesjonaliści z branży mają szansę nie tylko na uzyskanie tytułu najlepszego, ale także na doskonalenie i rozwijanie się z liderami branży.

Konkurs rozstrzygany jest w ramach 3 etapów, w których dwie grupy jurorskie oceniają zgłoszenia w ponad 25 kategoriach. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2025 roku. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do składania zgłoszeń poprzez stronę internetową https://pcca.pl . Termin zgłoszeń upływa 16 lutego 2025 roku. Dołącz do konkursu Polish Contact Center Awards i bądź częścią doskonalenia rynkowych standardów zdalnej komunikacji z klientem.

Patronem medialnym konkursu jest CCNEWS.pl

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *