VeloBank wprowadził do swojej oferty nowe ubezpieczenia mieszkaniowe we współpracy z Link4, rozszerzając dotychczasowe opcje ochrony nieruchomości dla swoich klientów. Wcześniej bank oferował tego typu ubezpieczenia za pośrednictwem Europy Ubezpieczenia, jednak nowa umowa z Link4 przynosi większy wybór i zmiany w zakresie dystrybucji.
Na ten moment ubezpieczenia domów i mieszkań od Link4 można nabyć wyłącznie przez infolinię banku, co stanowi wstępny etap współpracy. Jednak z nieoficjalnych informacji wynika, że bank planuje udostępnić ubezpieczenia również w innych kanałach, takich jak serwis transakcyjny oraz aplikacja mobilna. Rozszerzenie dostępności ułatwić ma dotarcie do szerszego grona klientów i umożliwić prostsze zarządzanie ubezpieczeniami.
Oferta ubezpieczeń mieszkaniowych jest skierowana zarówno do osób posiadających kredyty hipoteczne, jak i klientów, którzy chcą niezależnie zabezpieczyć swoje domy i mieszkania. VeloBank proponuje dwie formuły umowy ubezpieczeniowej – ryzyk nazwanych oraz all risk. Maksymalna suma ubezpieczenia wynosi 2 miliony złotych. Klienci w ramach podstawowej składki mogą również korzystać z usług assistance oraz pomocy prawnej, a za dodatkową opłatą możliwe jest rozszerzenie polisy o OC w życiu prywatnym.
Współpraca VeloBanku z Link4 obejmuje nie tylko ubezpieczenia mieszkaniowe, ale także polisy komunikacyjne, które od jakiegoś czasu są dostępne w ofercie banku. Poza Link4, bank oferuje również produkty innych partnerów, takich jak Allianz Partners (pakiety medyczne), Cardif (ubezpieczenia kredytów i polisy NNW) oraz Pru (ubezpieczenia na życie i oszczędnościowe).
Po zmianach właścicielskich w VeloBanku i rebrandingu z Getin Banku kurczy się liczba produktów ubezpieczeniowych dostarczanych przez Europę Ubezpieczenia, poprzedniego głównego partnera banku. Obecnie Europa oferuje jedynie polisy turystyczne oraz ubezpieczenia związane z ochroną karty płatniczej i konta bankowego.
Poszerzenie kanałów sprzedaży ubezpieczeń mieszkaniowych z Link4 to kolejny krok VeloBanku w kierunku zróżnicowania oferty i udogodnień dla swoich klientów, odpowiadając na ich rosnące potrzeby w zakresie elastycznego zarządzania ochroną majątku.