Infolinia PKO BP świętuje 20 lat

We wrześniu 2004 roku PKO Bank Polski uruchomił infolinię, obsługiwaną początkowo przez kilkudziesięciu konsultantów. Dziś ten zespół liczy prawie tysiąc osób, które pracują przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, odpowiadając na telefony klientów. Od początku tego roku konsultanci przeprowadzili prawie 7 milionów rozmów – to średnio 410 tysięcy odebranych telefonów miesięcznie, a dodatkowo sami wykonują około 280 tysięcy połączeń.

W ciągu 20 lat infolinia PKO Banku Polskiego nie tylko znacząco zwiększyła liczbę pracowników, ale też rozszerzyła zakres swoich zadań. Konsultanci nie tylko odbierają telefony od klientów, ale również pomagają w logowaniu do serwisu lub aplikacji, edukują na temat bezpiecznego korzystania z kanałów zdalnych i oferują produkty bankowe, które można zakupić za pośrednictwem infolinii.

– Przez te 20 lat przeszliśmy od niewielkiego biura, z kilkudziesięcioma pracownikami do niemal 1 tys. obecnie w 7 różnych miejscach Polski. Rozwijamy się razem z bankiem i to klienci wyznaczają kierunek tego rozwoju. Chcemy lepiej rozumieć naszych klientów. Regularnie zbieramy ich głosy, aby wiedzieć, jak możemy usprawniać nasze działania. Jakość obsługi, wysokie standardy rozmowy, bezpieczeństwo i zadowolenie naszych klientów to najważniejsze cele, jakie nam przyświecają. Klienci w rozmowach z nami doceniają, że mogą porozmawiać z profesjonalistami, którzy odpowiedzą na ich pytania, wyjaśnią wątpliwości i pomogą znaleźć rozwiązanie najlepiej odpowiadające ich potrzebom. Potwierdzeniem tego są liczne nagrody i wyróżnienia, które zdobywamy w konkursach – podkreśla Agnieszka Wrońska, dyrektor Pionu Transformacji Usług w PKO Banku Polskim.

W 2024 roku infolinia PKO Banku Polskiego zdobyła uznanie w kilku prestiżowych konkursach. Zajęła 3. miejsce w konkursie Instytucji Roku oraz 3. miejsce w rankingu Złotego Bankiera w kategorii „Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Ankieterzy docenili szybkość połączenia, profesjonalizm konsultantów, ich zaangażowanie i umiejętność przeprowadzania klientów przez proces zakupowy. Bank zdobył również 6 nagród i wyróżnień w konkursie Polish Contact Center[1] Awards, w tym nagrody za „Najlepszą strategię obsługi klienta” oraz prestiżowe „Grand Prix Brązowe”. Konkurs ten, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, jest największym wydarzeniem w branży zdalnej obsługi klienta w Polsce.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *