Nowe rozwiązanie, dostarczane przez hub technologiczny KIR, jest już dostępne w aplikacji mobilnej do zawierania umów ubezpieczeniowych.
Dzięki mojeID, klienci UNIQA mogą w szybki i bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość podczas składania wniosku o ubezpieczenie. Proces weryfikacji odbywa się poprzez zalogowanie się do własnej bankowości elektronicznej, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zaawansowanym protokołom uwierzytelniania.
– W UNIQA stawiamy na innowacje, które doskonalą wewnętrzne procesy i wzmacniają pozytywne doświadczenia naszych klientów. Zastosowanie mojeID to nie tylko odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na cyfrowe rozwiązania, ale przede wszystkim kolejny krok w kierunku zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa użytkowników. – podkreśla Justyna Kwiecień, dyrektorka Departamentu Doskonałości Sprzedaży Agencyjnej i Brokerskiej w UNIQA Polska
Rozwój usługi mojeID jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany w nawykach konsumentów, którzy coraz częściej preferują zdalne załatwianie formalności. Jak wskazuje Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji i Ognivo w KIR: „Digitalizacja procesów staje się współczesnym standardem biznesowym, a rozwój cyfrowych usług coraz częściej wymaga zdalnego potwierdzania tożsamości.”
mojeID, dostępne na rynku od 2019 roku, obsługuje obecnie ponad 22 miliony użytkowników bankowości elektronicznej, współpracując z 11 bankami komercyjnymi oraz ponad 500 bankami spółdzielczymi. Usługa umożliwia dostęp nie tylko do usług finansowych, ale także administracji publicznej, telekomunikacji, ochrony zdrowia, energetyki, czy rynku nieruchomości, co świadczy o jej wszechstronności i skuteczności.