Altar zmienia identyfikację wizualną swoich produktów

Spółka Altar, dostawca zaawansowanych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania procesem obsługi klienta, ticketowania i bilingowania klientów odświeża identyfikację wizualną produktów.

Trzy linie produktowe spółki nabrały nowego wyglądu:

AI Contact Center[1] – wielokanałowa platforma contact center z obsługą procesową i mechanizmami AI do profesjonalnej obsługi klientów. AICC zarządza całą komunikacją i obsługą klienta oraz pozwala realizować i zarządzać całym procesem w jednym narzędziu.

AI Case Management – innowacyjne rozwiązanie do obsługi spraw klienckich firmy oraz wirtualny partner, który m.in. nada priorytety, pozwoli na Big Picture View, czy będzie monitorował pracę.

SARA – nowoczesna platforma do rozliczania klientów usług masowych i windykacji należności. Pozwala na sprawną obsługę procesów biznesowych związanych z rozliczeniami w różnych modelach świadczenia usług oraz odzyskiwanie należności.

Altar oferuje także dwa rozwiązania z zakresu AI budowane wraz z Politechniką Świętokrzyską: Parrot AI oraz Emotica AI.

W kwietniu ub. roku spółka zmieniła swój logotyp na bardziej prostszy i nowocześniejszy. Zmieniono także sposób i identyfikację komunikacji marki na bardziej innowacyjną, technologicznie bardziej zaawansowaną i opartą w większym stopniu o rozwiązania AI.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *