Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

product centric

(lub product centered) to podejście biznesowe, które skupia się na produkcie jako głównym czynniku wpływającym na sukces firmy. W tym podejściu, firma koncentruje się na projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów, które są uważane za najważniejsze dla klientów.

W podejściu product-centric, firma opiera swoją strategię marketingową na założeniu, że jeśli produkt jest wystarczająco dobry, to klient sam zainteresuje się nim i dokona zakupu. Firma skupia się przede wszystkim na projektowaniu i produkcji produktów, a działania marketingowe i sprzedażowe są ukierunkowane na ich promocję.

Jedną z wad podejścia product-centric jest to, że firma może nie dostrzegać rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów, ponieważ skupia się jedynie na produkcie. W podejściu product-centric, to firma decyduje, co klient powinien kupić, a nie klient decyduje, czego potrzebuje. Dlatego w dzisiejszych czasach, w których klienci mają większy wybór i są bardziej wymagający, podejście product-centric staje się coraz mniej skuteczne, a firmy coraz częściej koncentrują się na podejściu customer-centric (czyli koncentrującym się na kliencie).

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Altman na celowniku Francuzów…

Sam Altman, wciąż jest bohaterem pierwszych stron gazet. Tym razem po genialnego byłego już dyrektora generalnego OpenAI upomina się Francuski rząd. Prezydent Emmanuel Macron chce budować silny rynek AI, czy Altman mu w tym pomoże?

W ubiegły piątek doszło do zwolnienia Sama Altmana z OpenAI. Nie trzeba było dugo czekać. Już dzień później francuski minister cyfryzacji Jean-Noel Barrot na swoim Twitterze zachęcał Altmana do dołączenia do francuskiego zespołu badającego technologię AI.

Prezydent Francji stawia na rozwój AI…

Do całej dyskusji dołączył się również prezydent Francji Emmanuel Macron. Stwierdził on w wideo do firm technologicznych, że generatywna sztuczna inteligencja ma niewyobrażalny potencjał. Zapowiedział on również konferencję na temat AI w Paryżu w 2024 roku.

Prezydent Emmanuel Macron chce, aby algorytmy sztucznej inteligencji były nie tylko zalane treściami w języku angielskim. – Chcę, aby odzwierciedlały także naszą francuską kulturę i język oraz nasz sposób myślenia. – stwierdza Macron.

Prezydent Francji z zadowoleniem przyjął także uruchomienie w poprzednim tygodniu laboratorium Kyutai. Ośrodek badawczy został założony przez miliardera Xaviera Niela szefa grupy CMA CGM Rodolphe Saade. Laboratorium ma być jednym z głównych podmiotów zajmujących się badaniem sztucznej inteligencji na rynku francuskim.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy