Celem LLM, który wykorzystuje technologię opracowaną przez inżynierów Silo AI – SiloGen, jest poprawa obsługi klienta i kontrolowanie kosztów utrzymania technologii przy jednoczesnym zapewnieniu prywatności i bezpieczeństwa danych, co czyni go szczególnie interesującym dla europejskich firm.
– W Transcom wierzymy, że sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje naszą branżę. Dzięki temu partnerstwu jesteśmy gotowi do przeprowadzenia całkowitej transformacji procesów obsługi klienta. Od dawna oferujemy rozwiązania AI, ale dzięki platformie SiloGen, która zmienia zasady gry, ułatwimy życie naszym konsultantom, naszym zleceniodawcom i ich klientom – mówi Jonas Dahlberg, prezes i dyrektor generalny Transcom.
Specjalistyczny LLM będzie podstawą do modelowania całej ścieżki CX[1]. Umożliwi to rozwój konkretnych rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, w tym rozszerzonych narzędzi wspierających pracę zespołów obsługi klienta, modeli analitycznych, a także voice- i chatbotów w celu uzyskania dokładnego wglądu w usługi i produkty. Korzyści obejmują możliwości szybkiej automatyzacji powtarzalnych usług, skrócenie czasu szkolenia konsultantów, co będzie skutkować zwiększeniem produktywności i dostępności usług, wpłynie na poprawę rozwiązywania problemów i, co najważniejsze, doprowadzi do wzrostu zadowolenia klientów.
Korzystanie z ogólnie dostępnych generycznych mechanizmów LLM typu może być proste, ale nie jest ani[2] skuteczne, ani wydajne. Precyzyjnie dostrojone wyspecjalizowane modele językowe umożliwiają wydajną kontrolę i dopasowanie do potrzeb w zakresie dokładności. Dzięki precyzyjnie dostrojonemu LLM możliwe jest kontrolowanie, na jakich danych model jest szkolony i w jaki sposób dane te są przetwarzane. Zapewnienie LLM szczegółowego dostępu do danych użytkowników, procesów i produktów firmy umożliwia dostosowanie do jej wartości i modelu operacyjnego. Pozwoli to na przykład tworzyć boty w pełni zaznajomione z językiem i marką firmy, dzięki czemu będą integralną częścią usług.
– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy być zaufanym partnerem Transcom w ich dążeniu do zapewnienia klientom najlepszych w swojej klasie doświadczeń. Nasze wartości w zakresie budowania technologii zorientowanych na człowieka są w pełni zbieżne i stanowią podstawę udanej współpracy. Doświadczenie klienta jest tak ważnym wyróżnikiem dla firm i widzimy ogromny potencjał w wykorzystaniu modeli językowych, aby pomóc na przykład pracownikom obsługi klienta w znalezieniu właściwych informacji w odpowiednim czasie w celu zaspokojenia potrzeb swoich klientów. Wierzę, że LLM w zakresie obsługi klienta, który wspólnie budujemy, będzie wzorem dla wielu firm – mówi Peter Sarlin, CEO i współzałożyciel Silo AI.
Na zdjęciu: Peter Sarlin, Silo AI oraz Jonas Dahlberg, Transcom