Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

HILLWAY Training & Consulting Zdobywcą Tytułu “Firma Szkoleniowa Roku 2023”

HILLWAY Training & Consulting, znana firma w branży rozwoju kompetencji biznesowych, została uhonorowana tytułem “Firma Szkoleniowa Roku 2023”. Wyróżnienie to zostało przyznane przez Gazetę Finansową i jest wynikiem dokładnej analizy przeprowadzonej przez zespół ekspertów. Nagroda potwierdza silną pozycję HILLWAY na rynku edukacyjnym oraz podkreśla zaangażowanie firmy w dostarczanie usług najwyższej jakości.

HILLWAY, dzięki swojemu podejściu, które kładzie nacisk na tworzenie kultury uczenia się i inwestowanie w projekty rozwojowe, przyciąga ponad 200 firm rocznie, szkoląc około 4 500 pracowników. Firma stosuje różnorodne metody nauczania, od webinarów po innowacyjne rozwiązania e-learningowe, które są odpowiedzią na potrzeby dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego.

Wyróżnienie to nie tylko potwierdza kompetencje HILLWAY w tworzeniu silnych i spójnych zespołów, ale również odzwierciedla zadowolenie i lojalność ich klientów. Przez 13 lat działalności, firma nieustannie podkreślała znaczenie edukacji i rozwoju, które są kluczowe dla współpracy człowieka z technologią.

– Dziękujemy wszystkim Klientom za zaufanie i powroty – stałe współprace. Ponad 200 firm co roku korzysta z naszych usług szkoląc ok. 4 500 pracowników w szkoleniach zamkniętych. – mówi Marzena Sawicka, dyrektor zarządzająca HILLWAY – Ja osobiście z Ewa Drumlak dziękuję całemu zespołowi Biura HILLWAY i 86 Trenerkom i Trenerom za owocną, wieloletnią współpracę i stałe uczenie się, otwartość na feedback[1] i ewaluację – dzięki temu jesteśmy zwinni, szybko reagujący, responsywni i sprawczy. To doceniają w nas Klienci i mówią nam o tym każdego dnia.

Marzena Sawicka aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem nie tylko w ramach prowadzonej działalności szkoleniowej, ale także jako ceniony ekspert i prelegent. Była gościem podcastu “Rzecz o Kliencie” oraz programu “CC TALKS”, gdzie poruszała kwestie związane z obsługą klienta i zarządzaniem zespołem. Jej obecność jako prelegenta na konferencjach organizowanych przez ccnews.pl, portalu cenionego za dostarczanie wartościowych treści o centrach kontaktu, zyskała uznanie w branży. Udział w tych wydarzeniach dodatkowo podkreśla jej zaangażowanie w dzielenie się wiedzą i best practices, co przekłada się na jakość i efektywność usług świadczonych przez firmę.

HILLWAY kontynuuje swoją misję, dążąc do osiągnięcia pełnej satysfakcji klientów oraz ich sukcesu na rynku, co czyni firmę wzorem do naśladowania w dziedzinie edukacji biznesowej. Spółka znana jest z szeregu nowatorskich i skutecznych systemów szkoleniowych w zakresie m.in. procesów obsługi klienta, zarządzania CX[2], zarządzania reklamacjami i rozwoju managerskiego.

Słownik
1. feedback. przekazanie doradcy praktycznych wskazówek i propozycji do rozmowy przez trenera.
2. CX. Zobacz customer experience.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy