HILLWAY, dzięki swojemu podejściu, które kładzie nacisk na tworzenie kultury uczenia się i inwestowanie w projekty rozwojowe, przyciąga ponad 200 firm rocznie, szkoląc około 4 500 pracowników. Firma stosuje różnorodne metody nauczania, od webinarów po innowacyjne rozwiązania e-learningowe, które są odpowiedzią na potrzeby dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego.
Wyróżnienie to nie tylko potwierdza kompetencje HILLWAY w tworzeniu silnych i spójnych zespołów, ale również odzwierciedla zadowolenie i lojalność ich klientów. Przez 13 lat działalności, firma nieustannie podkreślała znaczenie edukacji i rozwoju, które są kluczowe dla współpracy człowieka z technologią.
– Dziękujemy wszystkim Klientom za zaufanie i powroty – stałe współprace. Ponad 200 firm co roku korzysta z naszych usług szkoląc ok. 4 500 pracowników w szkoleniach zamkniętych. – mówi Marzena Sawicka, dyrektor zarządzająca HILLWAY – Ja osobiście z Ewa Drumlak dziękuję całemu zespołowi Biura HILLWAY i 86 Trenerkom i Trenerom za owocną, wieloletnią współpracę i stałe uczenie się, otwartość na feedback[1] i ewaluację – dzięki temu jesteśmy zwinni, szybko reagujący, responsywni i sprawczy. To doceniają w nas Klienci i mówią nam o tym każdego dnia.
Marzena Sawicka aktywnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem nie tylko w ramach prowadzonej działalności szkoleniowej, ale także jako ceniony ekspert i prelegent. Była gościem podcastu “Rzecz o Kliencie” oraz programu “CC TALKS”, gdzie poruszała kwestie związane z obsługą klienta i zarządzaniem zespołem. Jej obecność jako prelegenta na konferencjach organizowanych przez ccnews.pl, portalu cenionego za dostarczanie wartościowych treści o centrach kontaktu, zyskała uznanie w branży. Udział w tych wydarzeniach dodatkowo podkreśla jej zaangażowanie w dzielenie się wiedzą i best practices, co przekłada się na jakość i efektywność usług świadczonych przez firmę.
HILLWAY kontynuuje swoją misję, dążąc do osiągnięcia pełnej satysfakcji klientów oraz ich sukcesu na rynku, co czyni firmę wzorem do naśladowania w dziedzinie edukacji biznesowej. Spółka znana jest z szeregu nowatorskich i skutecznych systemów szkoleniowych w zakresie m.in. procesów obsługi klienta, zarządzania CX[2], zarządzania reklamacjami i rozwoju managerskiego.