Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Globant inauguruje Studio ServiceNow

Firma Globant, znana z cyfrowego podejścia do przekształcania biznesów za pomocą innowacyjnych technologicznych rozwiązań, oficjalnie zapowiedziała uruchomienie dedykowanego Studio ServiceNow. Nowa inicjatywa ma na celu maksymalizację potencjału platformy ServiceNow dla klientów, umożliwiając im poprawę efektywności, elastyczności i innowacyjności, które przyczynią się do osiągnięcia nowych poziomów wzrostu i wydajności w wielu obszarach, takich jak IT, HR, obsługa klienta i wiele innych.

Nowe Studio ServiceNow firmy Globant jest owocem ponad dekady doświadczenia w pracy z ServiceNow oraz pięciu lat zaawansowanego partnerstwa między obiema organizacjami. W tym czasie Globant przeprowadził ponad 250 udanych implementacji dla wiodących firm i zdobył ponad 1 000 certyfikatów platformy.

– Założenie ServiceNow Studio podkreśla kluczową rolę, jaką widzimy dla tej platformy w tworzeniu cyfrowej podstawy dla nowych aplikacji, usług i doświadczeń dla pracowników, klientów i partnerów naszych klientów. To także potwierdzenie naszego zaangażowania w ServiceNow jako partnera – mówi Diego Tartara, Globalny Dyrektor Techniczny w Globant. – Zespół ServiceNow Studio będzie również korzystać z szerokich zdolności cyfrowych Globant, w tym zaawansowanej sztucznej inteligencji, automatyzacji, zarządzania procesami biznesowymi (BPM) oraz optymalizacji procesów w celu wzbogacenia aplikacji ServiceNow i otwarcia nowych możliwości kreacji wartości.

Jako partner w pełni zaangażowany w proces transformacji, Studio ServiceNow firmy Globant oferuje kompleksowy zakres usług, takich jak automatyzacja obsługi klienta, tworzenie systemów zarządzania wiedzą, uruchamianie aplikacji no-code i low-code oraz optymalizacja ITSM. Zespół współpracuje z klientami, aby dostarczyć im niezbędną wiedzę biznesową, procesową, platformową i technologiczną, umożliwiającą w pełni wykorzystanie możliwości ServiceNow oraz dostosowanie platformy do potrzeb klienta.

Współczesny krajobraz biznesowy wymaga od firm wykorzystywania kombinacji aplikacji przedsiębiorstwa, aby usprawnić podstawowe operacje i procesy. Dzięki naszej sieci Enterprise Studio, Studio ServiceNow pomoże klientom integrować różne elementy biznesu, łącząc inwestycje w platformy takie jak Salesforce, SAP i Oracle, aby napędzać innowacje i transformacje wielowymiarowe. – podkreśla Diego Maldonado, EVP i Zarządzający Partner Globant Enterprise Studio Network.

ServiceNow Studio to najnowsze rozszerzenie sieci Enterprise Studio firmy Globant, która łączy doradztwo i usługi implementacyjne z wiodącą na rynku ekspertyzą w zakresie głównych platform i technologii przedsiębiorstwa.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Czy uczenie maszynowe można przyspieszyć?

W ciągu zaledwie 3 lat, od 2017 do 2020 roku, odsetek organizacji, które już wykorzystują rozwiązania AI, wzrósł z 36 do 53 procent – wynika z badań Capgemini. Znaczenie projektów z zakresu sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML) zdecydowanie rośnie, rozwijają się także praktyki maksymalizujące efektywność pracy nad nimi, takie jak metodyka MLOps (ang. machine learning operations – operacje uczenia maszynowego). To jednocześnie nowe wyzwania, stojące przed analitykami danych.
Czytaj więcej

SAP chce skupić się na MSP

Thomas Duschek, CEO SAP Polska w rozmowie z ISBtech poinformował, że kierowana przez niego spółka chce rozwijać swoją obecność w sektorze publicznym. Ale zaskoczeniem jest to, że chce pozyskiwać nowych klientów w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Chce także rozwijać partnerstwa technologiczne.