Daniel Stańczuk dołączył do Voice Contact Center

Nowe kierownictwo w łódzkim oddziale VCC. Daniel Stańczuk obejmuje stanowisko Dyrektora Centrum Operacyjnego.

VCC ogłosiło, że Daniel Stańczuk objął stanowisko Dyrektora Oddziału Centrum Operacyjnego w Łodzi. To doświadczony menedżer, który dołącza do firmy po pracy w PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., należącej do Grupy ORLEN, gdzie kierował kompleksową transformacją struktur contact center[1].

W poprzednim miejscu pracy Daniel Stańczuk odpowiadał za szeroko zakrojoną zmianę organizacyjną, obejmującą m.in. wdrożenie nowoczesnych systemów contact center i CRM[2], rozwój dodatkowych kanałów komunikacji z klientami oraz implementację narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. Pod jego kierownictwem doszło również do konsolidacji sześciu zespołów regionalnych pod jednym centralnym numerem oraz wprowadzenia praktyk lean management i kultury ciągłego doskonalenia. Odegrał istotną rolę w koordynacji współpracy z partnerami zewnętrznymi.

W nowej roli w VCC Stańczuk skoncentruje się na zwiększeniu efektywności operacyjnej i jakości świadczonych usług. Jak sam podkreśla, decyzja o dołączeniu do VCC wynikała z uznania dla podejścia firmy do relacji z klientami i nacisku na jakość:

Nowy rozdział. Nowa energia. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu VCC jako Dyrektor Centrum Operacyjnego, wnosząc ze sobą bogate doświadczenie w zarządzaniu operacjami obsługi klienta i rozwijaniu zespołów w szybko zmieniających się, wymagających środowiskach – powiedział Stańczuk. – VCC to organizacja, która łączy strategiczne myślenie z prawdziwym partnerstwem w relacjach z klientami i naciskiem na jakość. Tutaj doświadczenie klienta to nie tylko slogan – to codzienny standard.

Nowy dyrektor zapowiada, że będzie aktywnie wspierał rozwój firmy oraz współpracę z zespołem i klientami. Jego nominacja to ważny krok w dalszym umacnianiu pozycji VCC jako partnera świadczącego usługi contact center na najwyższym poziomie.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *