Voice Contact Center[1] otrzymała tę nagrodę za swój innowacyjny produkt Boromir, który został uznany za jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie narzędzi wspierających centra kontaktowe w dostarczaniu światowej klasy doświadczeń klienta. Boromir, dzięki swojej zaawansowanej technologii, znacząco poprawia procesy biznesowe klientów firmy i przyczynia się do zwiększenia satysfakcji ich klientów.
– Jak to zwykle bywa z laureatami nagrody CUSTOMER Contact Center Technology Award, tegoroczni zwycięzcy to liderzy branży w zakresie sprzętu, oprogramowania i usług. Każdy z nich wielokrotnie demonstrował swoje zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych produktów. Wszystkie nagrodzone firmy znacznie ulepszyły procesy biznesowe swoich klientów i poprawiły ich zdolność do tworzenia zadowolonych klientów. – skomentował Rich Tehrani, CEO TMC.
Jak informują organizatorzy, wygrana w konkursie CUSTOMER Magazine Contact Center Technology Award przynosi wiele korzyści, w tym zwiększenie prestiżu i widoczności firmy, co może prowadzić do nowych możliwości biznesowych i partnerstw. Ponadto, nagroda ta wzmacnia zaufanie klientów oraz motywuje pracowników, podkreślając ich ciężką pracę i zaangażowanie.
Nagrody CUSTOMER Magazine są uważane za jedne z najbardziej prestiżowych wyróżnień w sektorze komunikacji i technologii na całym świecie. Laureaci, w tym Voice Contact Center Sp. z o.o., są uznawani za czołowych graczy na rynku, którzy nieustannie demonstrują postęp technologiczny i innowacyjność.