Bank został uhonorowany za swoje wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie obsługi klienta, w tym za „Najlepszą strategię obsługi klienta” oraz otrzymując nagrodę specjalną „Grand Prix Brązowe”.
– Nasza strategia stawia klienta w centrum a jego obsługa zaczyna się często od kontaktu z pracownikiem banku – konsultanta contact center[1]. Dlatego chciałbym bardzo podziękować wszystkim pracownikom za ich codzienną pracę. Klienci w rozmowach z nami doceniają, że w dobie masowej komunikacji, mogą spotkać się z profesjonalistami, którzy odpowiedzą na ich pytania, wyjaśnią wątpliwości i pomogą znaleźć najbardziej pasujące rozwiązanie odpowiadające ich potrzebom – mówi Marek Dźwigaj zastępca Dyrektora Centrum Obsługi i Operacji.
Wyjątkowe osiągnięcia w obsłudze klienta
PKO Bank Polski zdobył najwyższe wyróżnienie w kategorii „Najlepsza strategia obsługi klienta”, co jest dowodem na to, że bank zapewnia najlepsze doświadczenia klientom przy jednoczesnym utrzymaniu efektywności biznesowej. Nagrodę w tej kategorii odebrały Agnieszka Złomaniec i Karolina Rębisz.
Grand Prix Brązowe dla PKO Banku Polskiego
Po raz pierwszy w historii konkursu PKO Bank Polski został uhonorowany nagrodą specjalną „Grand Prix Brązowe”. Nagroda ta przyznawana jest firmom, które zdobyły najwyższą łączną ocenę ze wszystkich przesłanych zgłoszeń. Nagrodę tę z dumą odebrali Marek Dźwigaj i Małgorzata Zaremba z działu contact center banku.
Wyróżniający się pracownicy
Pracownicy PKO Banku Polskiego również odnieśli sukcesy w kilku kategoriach. Agata Kapusta zwyciężyła w kategorii „Helpdesk[2]” za sprawne rozwiązywanie problemów klientów, a Maria Kurzydło zdobyła w tej kategorii wyróżnienie. W kategorii „Obsługa klienta” wyróżnienie zdobyła Jolanta Szafranek-Michalak, a Bożena Malinowska została wyróżniona w kategorii „Najlepszy trener”.
Prestiżowy konkurs
Konkurs Polish Contact Center Awards, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, jest najbardziej prestiżowym wydarzeniem w branży contact center w Polsce. Celem konkursu jest promowanie, edukacja, integracja i rozwój rynku contact center w Polsce. W tegorocznej edycji konkursu uczestnicy rywalizowali w wielu kategoriach, prezentując swoje umiejętności i innowacyjne podejścia do obsługi klienta.
PKO Bank Polski swoją obecnością i sukcesami w tegorocznej edycji konkursu potwierdził, że jest liderem w dziedzinie zdalnej obsługi klienta, oferując najwyższe standardy komunikacji i wsparcia dla swoich klientów.