– Wyjątkowa praca Invoca w dziedzinie inteligencji konwersacyjnej pomogła przesunąć granice tej kategorii, i jesteśmy podekscytowani, mogąc docenić ich osiągnięcia na CX[1] Awards 2024 – powiedział Charlie Mitchell, redaktor naczelny CX Today i gospodarz gali.
Nagroda ta potwierdza siłę Invoca w umożliwianiu zespołom zajmującym się generowaniem przychodów w obszarach marketingu, sprzedaży w centrach kontaktowych i doświadczenia klienta, w celu zwiększenia doświadczeń zakupowych, ilości wartościowych leadów oraz wzrostu przychodów. Dla firm, które pozyskują klientów telefonicznie, Invoca umożliwia współpracę między zespołami marketingowymi i centrów kontaktowych w celu wspierania we wzroście przychodów. Invoca – jak zapewniają jej twórcy – pozwala na głęboką analizę interakcji dzięki transkrypcji i rozpoznawania intencji telefonujących klientów. Dzięki integracji z systemami CRM[2] technologia Invoca pozwala na analizę nie tylko samych rozmów, ale także konfrontacje danych z informacjami i metadanymi czerpanymi z CRM-ów. Dzięki takiemu zestawieniu dwóch strumieni informacji możliwe jest pełniejsze zrozumienie głębokich intencji i potrzeb klientów.
– Jesteśmy podekscytowani, że zostaliśmy nazwani najlepszym rozwiązaniem w zakresie inteligencji konwersacyjnej w 2024 roku przez “CX Today”, co podkreśla naszą długoterminową wizję związaną z udzielaniem wsparcia i pomocy markom w pozyskiwaniu klientów i wzroście ich przychodów – powiedział Gregg Johnson, dyrektor generalny Invoca.
– Invoca pokazuje, że są wyraźnym liderem w dziedzinie konwersacyjnej AI. Doceniliśmy rozwiązanie oferowane przez Invoca za zdolność do zastosowania zaawansowanej mieszanki technologii: AI (w tym opatentowanego uczenia maszynowego), generatywnej AI, biometrii głosu i głębokich sieci neuronowych, aby przysparzać przychody klientom – powiedział Dan Miller, sędzia CX Awards i główny analityk w Opus Research.
Invoca uruchamia nową europejską platformę i centrum danych w obliczu rozbudowy lidera sprzedaży w Wielkiej Brytanii
Invoca kontynuuje wzmacnianie swojego zaangażowania na rynku w Wielkiej Brytanii. Spółka kładzie szczególny nacisk na ochronę prywatności danych klientów, co pozostaje priorytetem, szczególnie w obliczu rosnących obaw dotyczących bezpieczeństwa i prywatności.