SAS Intelligent Planning Suite umożliwia planistom zapotrzebowania dostęp do trzech potężnych narzędzi: SAS Demand Planning, SAS Assortment Planning oraz SAS Financial Planning. Dzięki innowacjom w planowaniu zapotrzebowania wspieranym przez sztuczną inteligencję (AI), użytkownicy mogą teraz korzystać z rekomendacji generowanych przez AI, aby zapewnić, że odpowiednie produkty są dostępne we właściwym czasie i miejscu.
– Chcemy spotkać się z detalistami tam, gdzie najbardziej nas potrzebują, a SAS Intelligent Planning for Retail na AWS właśnie to umożliwi – powiedział Dan Mitchell, Dyrektor ds. Handlu Detalicznego i Towarów Konsumpcyjnych w SAS. – Wielu detalistów i producentów dóbr konsumpcyjnych operuje na AWS, więc dostarczanie naszej zaawansowanej analityki detalicznej z wykorzystaniem AWS czyni to jeszcze łatwiejszym i bardziej opłacalnym dla klientów korzystanie z SAS AI i analityki.
Detaliści będą mogli wykorzystać moc obu firm, SAS i AWS, w tej integracji, aby wspierać ciągłą optymalizację i usprawniać planowanie w organizacjach. SAS Intelligent Planning używa AI i uczenia maszynowego (ML), aby napędzać automatyzację, która zwiększa wartości prognoz i poprawia ich dokładność. Rozwiązanie bierze pod uwagę czynniki zewnętrzne, takie jak promocje, ceny, lokalne dane ekonomiczne, a nawet trendy w mediach społecznościowych, dla dogłębnego statystycznego przeglądu. Naukowcy zajmujący się danymi mogą współpracować z kupcami, aby dopracować rekomendacje, generując skuteczne i płynne doświadczenia dla klientów.