Najlepsi Polish Contact Center Awards 2023 – zapowiedź konferencji

7 grudnia Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB organizuje konferencję, w trakcie której zostaną zaprezentowane zwycięskie zgłoszenia z konkursu Polish Contact Center Awards. Dla uczestników wydarzenia będzie to doskonała okazja, żeby dowiedzieć się, jakie działania zostały uznane przez Jury konkursu za najlepsze rynkowe praktyki i dlaczego. Zaplanowane sesje Q&A oraz dyskusje branżowe pozwolą przedstawicielom branży wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz poszukać inspiracji do rozwoju własnych działań.

W trakcie konferencji przedstawione zostaną zwycięskie zgłoszenia w kategoriach: Najlepsza komunikacja z klientami, Najlepsze doskonalenie organizacji, Najlepszy praCCodawca, Najlepsza współpraca partnerska, Najlepszy zespół konsultantów oraz Najlepszy zespół wspierający. Swoje działania przedstawią: Alior Bank, Bank Millennium, Call Center[1] Inter Galactica, DHL Parcel, Foundever, LOT Polish Airlines, Lottomerkury.

Całodniowa konferencja odbędzie się w formule stacjonarnej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Szczegóły wydarzenia i formularz rejestracyjny są dostępne na: www.konferencja.pcca.pl.

Wg organizatora „Najlepsi Polish Contact Center[2] Awards 2023 to konferencja, której celem jest wyróżnienie i promowanie tych, którzy wyznaczają standardy w zdalnej komunikacji z klientami, podnosząc poprzeczkę dla całej branży. Jesteśmy dumni, że możemy gromadzić liderów i innowatorów, którzy swoją pracą i zaangażowaniem codziennie udowadniają, że doskonała obsługa klienta jest możliwa. W trakcie konferencji uczestnicy będą mieć wyjątkową okazję spotkać się z organizacjami i osobami, dla których tworzenie i promowanie najwyższych standardów w obsłudze klienta to nie tylko praca, ale prawdziwa pasja.

Polish Contact Center Awards to największy projekt polskiej branży CC, w ramach którego wybierane są najlepsze projekty, działania, organizacje i ludzie branży zdalnej komunikacji z klientami. W ramach konkursu Jury składające się z dwóch grup jurorskich i w sumie ponad 70 jurorów ocenia zgłoszenia i wybiera zwycięzców w ponad 20 kategoriach. Więcej informacji na www.pcca.pl.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *