W trakcie konferencji przedstawione zostaną zwycięskie zgłoszenia w kategoriach: Najlepsza komunikacja z klientami, Najlepsze doskonalenie organizacji, Najlepszy praCCodawca, Najlepsza współpraca partnerska, Najlepszy zespół konsultantów oraz Najlepszy zespół wspierający. Swoje działania przedstawią: Alior Bank, Bank Millennium, Call Center[1] Inter Galactica, DHL Parcel, Foundever, LOT Polish Airlines, Lottomerkury.
Całodniowa konferencja odbędzie się w formule stacjonarnej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Szczegóły wydarzenia i formularz rejestracyjny są dostępne na: www.konferencja.pcca.pl.
Wg organizatora „Najlepsi Polish Contact Center[2] Awards 2023 to konferencja, której celem jest wyróżnienie i promowanie tych, którzy wyznaczają standardy w zdalnej komunikacji z klientami, podnosząc poprzeczkę dla całej branży. Jesteśmy dumni, że możemy gromadzić liderów i innowatorów, którzy swoją pracą i zaangażowaniem codziennie udowadniają, że doskonała obsługa klienta jest możliwa. W trakcie konferencji uczestnicy będą mieć wyjątkową okazję spotkać się z organizacjami i osobami, dla których tworzenie i promowanie najwyższych standardów w obsłudze klienta to nie tylko praca, ale prawdziwa pasja.”
Polish Contact Center Awards to największy projekt polskiej branży CC, w ramach którego wybierane są najlepsze projekty, działania, organizacje i ludzie branży zdalnej komunikacji z klientami. W ramach konkursu Jury składające się z dwóch grup jurorskich i w sumie ponad 70 jurorów ocenia zgłoszenia i wybiera zwycięzców w ponad 20 kategoriach. Więcej informacji na www.pcca.pl.