Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Google z nowymi narzędziami AI do kreacji reklam

Światowy gigant nie stoi w miejscu. Google wprowadza nowe narzędzia AI dla kampanii Performance Max. Co nowego zaoferuje marketerom znana firma?

Google już 2 lata temu ułatwiło życie agencjom marketingowym, wprowadzając na rynek kampanię Performance Max. Tym razem idzie o krok dalej, rozszerzając ją o nowe funkcje.

Czym jest Performance Max?

Performance Max to pierwsza w historii kampania oparta na działaniu AI wprowadzona na rynek w 2021 roku. Schemat działania sztucznej inteligencji wykorzystuje zasady Google Ads w tym: YouTube, sieci reklamowe i mapy. Główną ideą kampanii jest wyprzedzanie trendów konsumenckich i dostosowywanie się do nieprzewidywalności rynku.

Nowości w asortymencie kampanii Google…

  1. Funkcja generatywnego AI ma pomóc w precyzyjniejszym skalowaniu i tworzeniu zasobów. Sztuczna inteligencja sama będzie brać pod uwagę dane dotyczące skuteczności poszczególnych działań. Dzięki takim rozwiązaniom wygeneruje lub zasugeruje zasoby, które przełożą się na efektywność reklam. Generatywne AI będzie, w stanie tworzyć nagłówki, obrazy i opisy, które pozwolą trafić do klientów za pośrednictwem wszystkich formatów Google;
  2. Wszelkie wygenerowane zasoby posiadają możliwości edytorskie. Agencje marketingowe za pomocą takich funkcji mogą swobodnie modyfikować zasoby według własnego upodobania.
  3. Funkcje AI będą posiadały dodatkowe zabezpieczenia, które mają reagować na wszelkie nieodpowiednie podpowiedzi i sugerowane kreacje naruszające wewnętrzne zasady Google;

Funkcja generatywne AI w wersji beta kampanii Performance Max ma zostać udostępniona dla reklamodawców pod koniec roku na terenie USA.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Chatbot zamiast pracownika banku? Prawie połowa Polaków jest otwarta na współpracę z wirtualnym asystentem

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła na przyspieszenie transformacji cyfrowej w wielu organizacjach. Dotyczy to także banków, które chcąc odpowiadać na nową sytuację i oczekiwania klientów, musiały przejść przyspieszony kurs kompetencji cyfrowych i w wielu przypadkach zdały go wzorcowo.
Czytaj więcej

McKinsey: wykorzystanie sztucznej inteligencji wygeneruje dodatkowo nawet 5,8 bln dolarów

Amerykańska firma doradcza szacuje, że zastosowanie sztucznej inteligencji może wygenerować światowej gospodarce od 3,5 do nawet 5,8 bln dolarów rocznie. McKinsey przeanalizował ponad 400 projektów wykorzystujących AI w 19 branżach. Największym beneficjentem wykorzystania sztucznej inteligencji jest handel oraz obszar marketingu i sprzedaży.