Hyro wprowadza konwersacyjną AI do placówek medycznych

Hyro zapowiedziało uruchomienie konwersacyjnej AI dla Opieki Zdrowotnej na bazie Salesforce AppExchange. Dzięki temu umożliwi dostawcom usług medycznych łagodzenie wyzwań związanych z pracą, takich jak nieefektywność, wypalenie zawodowe i rotacja pracowników, a to wszystko dzięki komunikacji wspieranej przez sztuczną inteligencję.

Z ogromną radością ogłaszam uruchomienie konwersacyjnej AI dla Opieki Zdrowotnej na Salesforce AppExchange, co pomoże rozszerzyć zasięg możliwości AI wśród szerszego grona dostawców opieki zdrowotnej w całym kraju. Ta integracja pomoże przekształcić interakcje pacjentów z ich dostawcami usług zdrowotnych – powiedział Israel Krush, CEO i współzałożyciel Hyro. – W obliczu tego, że narzędzia konwersacyjnej AI stają się tak powszechne w przedsiębiorstwach, dostawcy opieki zdrowotnej muszą dążyć do odpowiedzialnego wykorzystania AI w celu ochrony pacjentów przed dezinformacją.

Adaptacyjna Platforma Komunikacyjna Hyro wykorzystuje duże modele językowe (LLM w tym GPT[2]), lingwistykę obliczeniową i grafy wiedzy – wprowadzając najnowsze osiągnięcia w dziedzinie konwersacyjnej AI. Dzięki połączeniui z Salesforce Health Cloud i Service Cloud, konwersacyjna AI dla Opieki Zdrowotnej Hyro zapewnia systemom zdrowotnym kompleksowy obraz interakcji i wgląd w potrzeby pacjentów, umożliwiając niezrównane wsparcie dla pacjentów poprzez kanały głosowe i czatowe, w tym centra obsługi telefonicznej, strony internetowe i aplikacje mobilne. Konwersacyjna AI dla Opieki Zdrowotnej Hyro na Salesforce AppExchange ma przynieść namacalne ulepszenia w dostępie i zaangażowaniu dla pacjentów, agentów centrów kontaktowych oraz dostawców usług zdrowotnych jako całości.

Dzięki tej nowej integracji, systemy opieki zdrowotnej mogą zapewnić, iż potrzeby pacjentów będą obsługiwane bardziej efektywnie, z krótszym czasem oczekiwania, szerszymi możliwościami samoobsługi oraz szybszym rozwiązywaniem zapytań.

Agenci contact center[1] będą mogli wykorzystać asystentów AI Hyro z Salesforce Health Cloud jako pierwszy punkt kontaktu z pacjentem, pomagając im w dostępie do wewnętrznych rekordów zdrowotnych do autonomicznej identyfikacji i weryfikacji przed delegowaniem kolejnych kroków. Tymczasem na poziomie organizacyjnym, dostawcy usług zdrowotnych dodadzą wartość, poprawiając personalizację interakcji, optymalizując efektywność pracy, obniżając koszty i maksymalizując wartość – wszystko to prowadzi do wyjątkowych wyników dla pacjentów.

– Konwersacyjna AI dla Opieki Zdrowotnej Hyro to cenny dodatek do AppExchange, ponieważ przyspiesza transformację biznesową klientów poprzez wykorzystanie odpowiedzialnej, wspieranej przez AI komunikacji w celu złagodzenia wyzwań siły roboczej i zwiększenia efektywności operacyjnej – powiedziała Alice Steinglass, Wiceprezes Wykonawcza i Generalny Menedżer w Salesforce.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. GPT. (inaczej Generative Pretrained Transformer) rodzaj modelu językowego opracowanego przez OpenAI. Model GPT jest oparty na architekturze Transformer, która…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *