Totango na podium liderów dostawców platform CS na świecie

Oprogramowanie Customer Success firmy Totango znalazło się w gronie najwyżej ocenianych wśród ośmiu czołowych dostawców platform.

Totango, dostawca oprogramowania do obsługi klienta, zostało uznane za “Strong Performer” w rankingu The Forrester Wave: Customer Success Platforms, Q4 2023 firmy badawczej i doradczej Forrester Research, Inc.

Firma została oceniona wraz z pozostałymi dostawcami tego typu rozwiązań na podstawie 22 kryteriów i w trzech kategoriach: aktualna oferta, strategia oraz obecność na rynku.

Raport Forrestera przyznał Totango najwyższą możliwą ocenę w kryterium planowania sukcesu i zauważa. W raporcie tym czytamy: “Totango to idealne rozwiązanie dla organizacji CS, które mają solidną strategię i chcą maksymalnej elastyczności w swoim rozwiązaniu, aby wspierać tę strategię“.

Kilka wiodących w branży zespołów zajmujących się sukcesem klientów, w tym Waystar, Dynatrace, SAP, SentinelOne i Aircall, korzysta z Totango, aby przeciwdziałać rezygnacji, zwiększać wzrost przychodów oraz wzmacniać produktywność zespołu.

Rdzeniem oprogramowania Totango są opatentowane rozwiązania, które zostały zaprojektowane w oparciu o wiedzę ekspercką i najlepsze praktyki, pomagające firmom osiągnąć szybki czas uzyskania wartości i elastyczności w zakresie orkiestracji podróży, raportowania i zarządzania portfelem.

Bezpośredni plan działania firmy obejmuje zwiększoną integrację z narzędziami do współpracy i inteligencji konwersacyjnej oraz wbudowaną sztuczną inteligencję w celu zwiększenia wydajności CSM. Totango jest jednym z głównych graczy na rynku w obszarze customer success (CS), zapewniając nieograniczoną skalowalność i niezrównaną wartość czasową, która pomaga wielofunkcyjnym zespołom korporacyjnym zwiększać produktywność, retencję i wzrost poprzez ekspansję.

– Customer success wkracza w nową erę, ponieważ firmy w coraz większym stopniu polegają na CS jako krytycznym czynniku wzrostu przychodów. Aby napędzać długoterminowy wzrost, firmy zmieniają swój sposób myślenia, aby wykorzystać sukces klienta jako kluczowy czynnik zwiększający jego wartość oraz wgląd potrzebny do zapewnienia lepszej obsługi klientaAlistair Rennie, dyrektor generalny Totango.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *