Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Totango na podium liderów dostawców platform CS na świecie

Oprogramowanie Customer Success firmy Totango znalazło się w gronie najwyżej ocenianych wśród ośmiu czołowych dostawców platform.

Totango, dostawca oprogramowania do obsługi klienta, zostało uznane za “Strong Performer” w rankingu The Forrester Wave: Customer Success Platforms, Q4 2023 firmy badawczej i doradczej Forrester Research, Inc.

Firma została oceniona wraz z pozostałymi dostawcami tego typu rozwiązań na podstawie 22 kryteriów i w trzech kategoriach: aktualna oferta, strategia oraz obecność na rynku.

Raport Forrestera przyznał Totango najwyższą możliwą ocenę w kryterium planowania sukcesu i zauważa. W raporcie tym czytamy: “Totango to idealne rozwiązanie dla organizacji CS, które mają solidną strategię i chcą maksymalnej elastyczności w swoim rozwiązaniu, aby wspierać tę strategię“.

Kilka wiodących w branży zespołów zajmujących się sukcesem klientów, w tym Waystar, Dynatrace, SAP, SentinelOne i Aircall, korzysta z Totango, aby przeciwdziałać rezygnacji, zwiększać wzrost przychodów oraz wzmacniać produktywność zespołu.

Rdzeniem oprogramowania Totango są opatentowane rozwiązania, które zostały zaprojektowane w oparciu o wiedzę ekspercką i najlepsze praktyki, pomagające firmom osiągnąć szybki czas uzyskania wartości i elastyczności w zakresie orkiestracji podróży, raportowania i zarządzania portfelem.

Bezpośredni plan działania firmy obejmuje zwiększoną integrację z narzędziami do współpracy i inteligencji konwersacyjnej oraz wbudowaną sztuczną inteligencję w celu zwiększenia wydajności CSM. Totango jest jednym z głównych graczy na rynku w obszarze customer success (CS), zapewniając nieograniczoną skalowalność i niezrównaną wartość czasową, która pomaga wielofunkcyjnym zespołom korporacyjnym zwiększać produktywność, retencję i wzrost poprzez ekspansję.

– Customer success wkracza w nową erę, ponieważ firmy w coraz większym stopniu polegają na CS jako krytycznym czynniku wzrostu przychodów. Aby napędzać długoterminowy wzrost, firmy zmieniają swój sposób myślenia, aby wykorzystać sukces klienta jako kluczowy czynnik zwiększający jego wartość oraz wgląd potrzebny do zapewnienia lepszej obsługi klientaAlistair Rennie, dyrektor generalny Totango.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Ruch w chmurze

Firma Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT oraz Orange Polska wdrożyły rozwiązanie do komunikacji zintegrowanej w technologii cloud computing (UCaaS - Unified Communications as a Service) w RUCH SA. Z usługi korzystają pracownicy 14 centów logistycznych, w sumie blisko 550 osób. Wdrożenie trwało tylko cztery dni.