Trustpilot wprowadza nową integrację z Salesforce dla klientów w Australii

Trustpilot poinformował o uruchomieniu nowego narzędzia “Reviews for Salesforce by Trustpilot” na platformie Salesforce AppExchange w Australii i regionie Azji i Pacyfiku. Nowe rozwiązanie umożliwia firmom połączenie się z większą liczbą konsumentów na świecie, zapraszanie do wystawiania opinii, zarządzanie nimi oraz odpowiadanie na recenzje Trustpilot z jednej platformy.

Dzięki integracji “Reviews for Salesforce by Trustpilot”, firmy z Australii i regionu Azji i Pacyfiku będą miały możliwość budowania zaufanej reputacji za każdym razem, kiedy wejdą w interakcję z klientem. Rozwiązanie pozwala na automatyczne wysyłanie zaproszeń do wystawiania opinii i generowanie odpowiedzi na feedback[1], wszystko to w ramach platformy Salesforce. Integracja “plug and play” pozwala również firmom na zdobywanie cennych informacji od konsumentów poprzez skuteczne synchronizowanie recenzji i danych klientów z ich biznesowymi rekordami. Dzięki temu funkcjonalność pozwoli firmom lepiej zidentyfikować obszary wysokiej wydajności oraz te, które wymagają poprawy, aby dostarczać spersonalizowane doświadczenia na każdym etapie podróży klienta.

– W coraz bardziej konkurencyjnej przestrzeni online wyzwanie dla marek polegające na zdobywaniu zaufania konsumentów i pokazywaniu, w jaki sposób różnią się od konkurencji, nigdy nie było większe. Opinie pomagają firmom demonstrować swoją wartość, zdobywać zaufanie i rosnąć, a ta integracja ułatwia firmom z regionu Azji i Pacyfiku dostęp do tej możliwości. – mówi Ben Lavender, główny dyrektor ds. produktu w Trustpilot

W ciągu ostatniego roku Trustpilot wprowadził dziewięć nowych integracji partnerskich, pomagając firmom wykorzystać recenzje jako narzędzie do zdobywania zaufania konsumentów i zwiększania przychodów. Aktywne odpowiedzi na recenzje i zapraszanie do ich wystawiania przekłada się na zwiększone zaangażowanie i lepsze zrozumienie tego, co klienci sądzą o działaniu firmy, jej usługach i produktach.

– Reviews for Salesforce by Trustpilot to cenne uzupełnienie AppExchange, ponieważ przyspiesza transformację biznesową dla klientów, umożliwiając im korzystanie z recenzji bezpośrednio z platformy Salesforce. – skomentowała Alice Steinglass, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny ds. platformy w Salesforce.

Na Trustpilot opublikowano dotąd ponad 238 milionów recenzji firm i produktów dotyczących 938 000 domen, a te liczby rosną w tempie ponad jednej opinii na sekundę. Opinie na Trustpilot zbliżają firmy do konsumentów i pomagają im zdobywać zaufanie jednym kliknięciem.

Słownik
1. feedback. przekazanie doradcy praktycznych wskazówek i propozycji do rozmowy przez trenera. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *