Teleperformance, globalny lider w zakresie usług cyfrowego biznesu, poinformował dzisiaj o tym, że został wyróżniony przez Frost & Sullivan prestiżową nagrodą Globalnej Firmy Roku 2023 za doskonałość w branży omnichannel[2] customer experience[1] w metawersum.
W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia dla Teleperformance, Frost & Sullivan wskazał na bogatą historię firmy w obsłudze wielu czołowych marek w branży gier wideo. Doświadczenie to pozwoliło firmie zgłębić wiedzę na temat obsługi konsumentów w zanurzeniowych środowiskach. Frost & Sullivan zauważył także mocne zaangażowanie firmy w całościowe postrzeganie podróży klienta – z metawersum jako integralną częścią tego doświadczenia – by tworzyć niezapomniane i spójne doświadczenia klienta. Dodatkowo, Frost & Sullivan podkreślił, że Teleperformance posiada najbardziej kompleksową ofertę rozwiązań na rynku, obejmującą zaawansowane funkcje i możliwości, takie jak rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym, automatyzacji i przetwarzaniu języka naturalnego, a także usługi cyfrowego zaufania i bezpieczeństwa.
– Teleperformance postrzega swoje rozwiązania jako jedną, spójną podróż klienta z określonym celem: poprawa doświadczenia klientów poprzez wprowadzenie skutecznych, branżowo-specyficznych funkcjonalności, które wyróżniają się na tle konkurencji – powiedział Alaa Saayed, Starszy Dyrektor Programowy w Frost & Sullivan. – Mając takie podejście, Frost & Sullivan spodziewa się, że Teleperformance będzie kontynuować swoją przewagę konkurencyjną w obszarze omnichannel customer experience.
Co roku Frost & Sullivan przyznaje nagrodę Firmy Roku organizacji, która wykazuje się doskonałością w zakresie strategii wzrostu i jej wdrażania w swojej dziedzinie. Nagroda ta docenia wysoki stopień innowacyjności produktów i technologii oraz wynikające z tego przywództwo w zakresie wartości dla klienta i penetracji rynku.
Metawersum stwarza nowe możliwości dla dostawców CX[3], pozwalając im na umocnienie swojej pozycji jako prawdziwych liderów w zakresie cyfrowych rozwiązań omnichannel. Teleperformance pomaga markom lepiej zrozumieć preferencje i potrzeby swoich klientów w środowiskach wirtualnych, dostarczając im zanurzeniowe doświadczenia w metawersum.