Teleperformance z nagrodą za obsługę klienta w Metawersum

Firma Teleperformance, zajmująca się obsługą klienta i usługami cyfrowego biznesu zdobyła uznanie i tytuł “Globalnej Firmy Roku 2023” wg. Frost & Sullivan, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom skupionym na klientach, które przyczyniły się do zdobycia lojalności klientów.

Teleperformance, globalny lider w zakresie usług cyfrowego biznesu, poinformował dzisiaj o tym, że został wyróżniony przez Frost & Sullivan prestiżową nagrodą Globalnej Firmy Roku 2023 za doskonałość w branży omnichannel[2] customer experience[1] w metawersum.

W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia dla Teleperformance, Frost & Sullivan wskazał na bogatą historię firmy w obsłudze wielu czołowych marek w branży gier wideo. Doświadczenie to pozwoliło firmie zgłębić wiedzę na temat obsługi konsumentów w zanurzeniowych środowiskach. Frost & Sullivan zauważył także mocne zaangażowanie firmy w całościowe postrzeganie podróży klienta – z metawersum jako integralną częścią tego doświadczenia – by tworzyć niezapomniane i spójne doświadczenia klienta. Dodatkowo, Frost & Sullivan podkreślił, że Teleperformance posiada najbardziej kompleksową ofertę rozwiązań na rynku, obejmującą zaawansowane funkcje i możliwości, takie jak rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym, automatyzacji i przetwarzaniu języka naturalnego, a także usługi cyfrowego zaufania i bezpieczeństwa.

– Teleperformance postrzega swoje rozwiązania jako jedną, spójną podróż klienta z określonym celem: poprawa doświadczenia klientów poprzez wprowadzenie skutecznych, branżowo-specyficznych funkcjonalności, które wyróżniają się na tle konkurencji – powiedział Alaa Saayed, Starszy Dyrektor Programowy w Frost & Sullivan. – Mając takie podejście, Frost & Sullivan spodziewa się, że Teleperformance będzie kontynuować swoją przewagę konkurencyjną w obszarze omnichannel customer experience.

Co roku Frost & Sullivan przyznaje nagrodę Firmy Roku organizacji, która wykazuje się doskonałością w zakresie strategii wzrostu i jej wdrażania w swojej dziedzinie. Nagroda ta docenia wysoki stopień innowacyjności produktów i technologii oraz wynikające z tego przywództwo w zakresie wartości dla klienta i penetracji rynku.

Metawersum stwarza nowe możliwości dla dostawców CX[3], pozwalając im na umocnienie swojej pozycji jako prawdziwych liderów w zakresie cyfrowych rozwiązań omnichannel. Teleperformance pomaga markom lepiej zrozumieć preferencje i potrzeby swoich klientów w środowiskach wirtualnych, dostarczając im zanurzeniowe doświadczenia w metawersum.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *