Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska wprowadza innowacyjny program lojalnościowy “Magenta Moments”. To pierwszy taki program w polskiej branży telekomunikacyjnej, który łączy klientów z wyjątkowymi ofertami i usługami zarówno w kraju, jak i za granicą.
Program “Magenta Moments” to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów w zakresie doceniania lojalności. Aż 94% osób oczekuje, że operator będzie nagradzał stałych klientów. W T-Mobile zawsze pamiętamy o naszych klientach i doceniamy ich lojalność. Teraz idziemy o krok dalej, oferując nie tylko świetne usługi telekomunikacyjne, ale także wyjątkowe doświadczenia i bonusy. Program ten wykorzystuje globalny potencjał grupy Deutsche Telekom, aby dostarczyć klientom atrakcyjne oferty i bonusy od partnerów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Dzięki temu klienci T-Mobile mogą korzystać z szerokiej gamy ofert kulturalnych, rozrywkowych i zakupowych.
– Wierzę w przekraczanie granic i wychodzenie poza utarte schematy. W T-Mobile mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Zgodnie z naszym nowym hasłem, „Connecting your world”, chcemy być dla klientów prawdziwym partnerem, marką, która poza świetną technologią dostarcza im także inne wartości – niezapomniane przeżycia i wyjątkowe doświadczenia. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Program “Magenta Moments” jest częścią międzynarodowej inicjatywy Deutsche Telekom, która podkreśla nowe hasło marki: “Connecting your world”. T-Mobile Polska staje się partnerem dla swoich klientów, oferując nie tylko doskonałe technologie, ale także niezapomniane przeżycia i wyjątkowe doświadczenia.
Na start programu “Magenta Moments” klienci T-Mobile mogą korzystać z ofert i zniżek w restauracjach, kinach, sklepach odzieżowych, a także na wakacyjnych wyjazdach. Program stale się rozwija, a lista partnerów programu rośnie, zapewniając klientom coraz więcej atrakcji.
– Ciągłe wysiłki w zakresie działań customer experience[1] i troska o najwyższą satysfakcję użytkowników są kluczowymi elementami strategii T-Mobile. Wiemy, że klienci chcą aby marka dbała o nich przez cały cykl życia od momentu sprzedaży, a operatorzy telekomów często o tym zapominają. Dlatego też uruchamiamy program Magenta Moments – aby zaadresować ich oczekiwania! Aby pokazać klientom, że aktywnie ich słuchamy i chcemy się o nich stale troszczyć. Wreszcie, aby pokazać im, że doceniamy ich lojalność. Mocno wierzę, że takie wysiłki na ich rzecz sprawią, że T-Mobile będzie siecią najlepszych doświadczeń – mówi Goran Marković członek zarządu i dyrektor ds. B2C[2] w T-Mobile Polska.
Aby skorzystać z “Magenta Moments”, wystarczy otworzyć aplikację “Mój T-Mobile”, wybrać ikonę serca i cieszyć się korzyściami oferowanymi przez partnerów programu. Program umożliwia także zdobywanie serc, co zwiększa szanse na jeszcze więcej ofert i rabatów.
T-Mobile Polska kontynuuje swoje zaangażowanie w obszarze customer experience i troszczy się o satysfakcję klientów na każdym etapie ich życia. Program “Magenta Moments” to dowód na to, że firma aktywnie słucha i docenia swoich klientów, nagradzając ich lojalność.