Flytxt postrzega swoje uwzględnienie w raporcie jako dowód na ekspercką wiedzę w dostarczaniu sprawdzonych na rynku rozwiązań maksymalizujących CLV dla operatorów telekomunikacyjnych (CSP). Firma rozwija swoją specjalistyczną AI od 12 lat, trenując ją na bilionach punktów danych z branży. Szybko wdrażane rozwiązania AI SaaS[1] pomagają CSP optymalizować decyzje i działania w różnych kontekstach zaangażowania klienta, takich jak marketing, obsługa klienta czy zarządzanie produktem, co przekłada się na lepsze wyniki biznesowe.
– Jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy uwzględnieni w raporcie Gartner Magic Quadrant dla AI w Operacjach Klienta i Biznesu CSP. Wybraliśmy podejście produktowe do dostarczania rozwiązań AI, kierując się wizją, że AI, która ciągle uczy się z różnych kontekstów zaangażowania klienta i rynków, zapewnia znacznie lepszą dokładność i szybszy zwrot z inwestycji dla klientów – powiedział dr Vinod Vasudevan, CEO Flytxt.
– Nasze rozwiązania AI umożliwiają operatorom telekomunikacyjnym (CSP) zyskanie głębszego wglądu w użytkowanie produktów i zachowanie klientów na przestrzeni ich cyklu życia. Pomaga to optymalizować szanse na maksymalizację wartości życiowej klienta i produktu. Mogą oni przeglądać i doskonalić istniejące katalogi produktów, wprowadzać nowe produkty i oferty, przewidywać przyszłe działania lub potrzeby klientów, poprawiać cyfrową adopcję i retencję oraz zwiększać efektywność marketingu i obsługi klienta, co prowadzi do wymiernych wyników biznesowych – dodał Vasudevan.
Rozwiązania AI od Flytxt są efektywnie trenowane i gotowe do wdrożenia, oferując lepszą dokładność, wydajność, zaufanie użytkowników i szybszy czas uzyskania wartości w porównaniu do ogólnych lub indywidualnych rozwiązań AI. Obecnie ponad 75 operatorów telekomunikacyjnych (CSP) korzysta z rozwiązań Flytxt, aby poprawić swoje ścieżki doświadczeń klienta i maksymalizować wartość życiową klientów.