fot. InPost

94% polskich e-konsumentów wybiera Paczkomaty InPost

InPost, czołowy dostawca przesyłek w Polsce, cieszy się niesłabnącą popularnością wśród polskich internautów dokonujących zakupów online. Z najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę Kantar wynika, że aż 94% polskich użytkowników internetu wybiera Paczkomaty InPost jako preferowaną formę dostawy.

Równie imponujący wynik osiągnięto w zakresie wysyłki, gdzie 85% badanych korzysta z tej usługi.

Dane te potwierdzają, że InPost jest niekwestionowanym liderem na rynku dostaw e-commerce w Polsce. Firma zdobyła 98% rozpoznawalności wśród marek dostarczających przesyłki, co jest wynikiem długoletniej pracy i zaangażowania zespołu InPost. Prezes Rafał Brzoska podkreślił, że tak wysokie wyniki zobowiązują firmę do dalszego podnoszenia jakości usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań.

Opinie naszych klientów potwierdzają, że nasz model biznesowy się sprawdza, a klienci wybierając InPost, otrzymują najlepszą ofertę na rynku. Najbardziej cieszy mnie, że aż 94% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost, a 77% badanych deklaruje, że po prostu lubi markę InPost – to nasz wielki sukces! – powiedział prezes Rafał Brzoska.

Firma może pochwalić się także wysokim wskaźnikiem gotowości do polecania jej usług – wskaźnik NPS[1] (Net Promoter Score) osiągnął imponujący poziom 80 punktów. Badani docenili również nowoczesne rozwiązania internetowe i mobilne oferowane przez InPost (80%) oraz terminowość dostaw (79%).

InPost jest także postrzegany jako najbardziej ekologiczny sposób dostaw – 82% badanych uznało Paczkomaty InPost za najbardziej przyjazne środowisku.

REKLAMA

Historia InPost sięga 1999 roku, kiedy to Rafał Brzoska założył firmę w Polsce. Dziś InPost posiada rozbudowaną sieć Paczkomatów nie tylko w Polsce, ale także w Wielkiej Brytanii i Włoszech. Firma świadczy również usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce. W lipcu 2021 roku InPost przejął francuską spółkę Mondial Relay, a od stycznia 2021 roku jest notowany na giełdzie Euronext Amsterdam.

InPost nieustannie rozwija swoje usługi, co potwierdzają wyniki badań oraz rosnąca liczba zadowolonych klientów. Firma wyznacza nowe standardy na rynku dostaw e-commerce, stając się synonimem jakości, innowacyjności i ekologii.

Słownik
1. NPS. z ang. net promotion score. NPS to syntetyczny wskaźnik kondycji naszej marki, ale w szerszym ujęciu również narzędzie…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *