Klienci chętnie rekomendują markę Samsung, co potwierdza – zdaniem przedstawicieli Samsunga – jej pozycję lidera wśród najbardziej przyjaznych konsumentom firm w Polsce.
Ranking jakości obsługi jest prowadzony od 17 lat, a w jego ramach konsumenci oceniają ponad 40 000 firm z niemal 200 branż. W najnowszej edycji rankingu za rok 2023, Samsung ponownie znalazł się w gronie laureatów, potwierdzając tym samym swoją niezmiennie wysoką jakość obsługi.
Marcin Gontarski, Senior Service Operations Manager w dywizji Customer Care, odebrał statuetkę w imieniu firmy. W swojej wypowiedzi podkreślił, że zadowolenie klientów jest dla Samsunga priorytetem.
– Zadowolenie konsumentów jest dla nas najważniejsze, dlatego tytuł uzyskany dzięki ich głosom cieszy podwójnie. Dążymy do tego, by nieustannie zapewniać najlepsze doświadczenia – nie tylko z użytkowania naszych produktów, ale także z procesu zakupu, dostawy, a także obsługi posprzedażowej – powiedział Gontarski.
Badanie, które wyłoniło laureatów, zostało przeprowadzone wspólnie z ekspertami z SecretClient® metodą CAWI (Computer-Assisted Web Interview). Oceniano nie tylko jakość obsługi, ale także wskaźnik NPS[1] (Net Promoter Score), który mierzy prawdopodobieństwo rekomendacji firmy na rok 2024. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny zarówno na multiplatformie, jak i w badaniu CAWI, oraz wyróżniające się w swojej branży, otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi jest symbolem fundamentalnych wartości w biznesie, takich jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Samsung może poszczycić się również tytułem Gwiazdy Jakości Dekady 2010-2020, przyznawanym firmom, które od lat utrzymują najwyższe standardy obsługi klienta.
Dzięki konsekwentnemu dążeniu do doskonałości, Samsung po raz kolejny udowodnił, że jest liderem w dziedzinie obsługi klienta, zapewniając najwyższy poziom satysfakcji swoich klientów.