Transcom inwestuje w indyjskie contact center VCosmos

Spółka Transcom poinformowała, że sfinalizwała przejęcie indyjskiego contact center VCosmos. VCosmos to uznany indyjski dostawcy wysokiej klasy rozwiązań CX zatrudniający ponad 700 pracowników. To jednak nie jest wielkie przejęcie (Transcom już zatrudnia ponad 30 tys. pracowników), ale znaczące – gdyż wskazuje na to, że europejscy dostawcy usług contact center mogą inwestować w “ojczyźnie” call centers.


Jestem niezmiernie szczęśliwy mogąc powitać VCosmos w Grupie Transcom. Reakcja rynku od momentu ogłoszenia naszych zamiarów była przytłaczająca. Jesteśmy gotowi powitać 700 pracowników VCosmos i szybko skalować nowy biznes. Przejęcie pozwala nam zaoferować bezkonkurencyjne połączenie wyjątkowej jakości, kosztów i skalowalności, napędzane generatywną sztuczną inteligencją. Od dziś VCosmos jest znane jako Transcom India – mówi Jonas Dahlberg, prezes i dyrektor generalny Transcom.

– Jestem głęboko przekonany, że potężne kombinacje dają fenomenalne rezultaty. Wspólnie z Transcom wzmacniamy nasze 3 E – ekspertyzę(expertise), doświadczenie(experience) i ekspozycję (exposure), aby służyć globalnemu rynkowi świeżymi i nowatorskimi alternatywami. Nasza generatywna sztuczna inteligencja oraz wielojęzyczne narzędzia i usługi zmienią doświadczenia klientów zarówno solidnie, jak i skutecznie – mówi Sanjay Mehta, współzałożyciel i prezes VCosmos.

VCosmos obsługuje klientów w Ameryce Północnej, Azji, i Europie za pośrednictwem kanałów głosowych, poczty elektronicznej, czatu i mediów społecznościowych w swoich centrach obsługi klienta w Gurgaon i Jaipur oraz w szybko rozwijającej się sieci pracy w domu. Zatrudnia 700 osób i może szybko skalować zarówno głosowe, jak i niegłosowe, wielojęzyczne i wielokanałowe usługi CX[1].

Słownik
1. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *