– Jestem niezmiernie szczęśliwy mogąc powitać VCosmos w Grupie Transcom. Reakcja rynku od momentu ogłoszenia naszych zamiarów była przytłaczająca. Jesteśmy gotowi powitać 700 pracowników VCosmos i szybko skalować nowy biznes. Przejęcie pozwala nam zaoferować bezkonkurencyjne połączenie wyjątkowej jakości, kosztów i skalowalności, napędzane generatywną sztuczną inteligencją. Od dziś VCosmos jest znane jako Transcom India – mówi Jonas Dahlberg, prezes i dyrektor generalny Transcom.
– Jestem głęboko przekonany, że potężne kombinacje dają fenomenalne rezultaty. Wspólnie z Transcom wzmacniamy nasze 3 E – ekspertyzę(expertise), doświadczenie(experience) i ekspozycję (exposure), aby służyć globalnemu rynkowi świeżymi i nowatorskimi alternatywami. Nasza generatywna sztuczna inteligencja oraz wielojęzyczne narzędzia i usługi zmienią doświadczenia klientów zarówno solidnie, jak i skutecznie – mówi Sanjay Mehta, współzałożyciel i prezes VCosmos.
VCosmos obsługuje klientów w Ameryce Północnej, Azji, i Europie za pośrednictwem kanałów głosowych, poczty elektronicznej, czatu i mediów społecznościowych w swoich centrach obsługi klienta w Gurgaon i Jaipur oraz w szybko rozwijającej się sieci pracy w domu. Zatrudnia 700 osób i może szybko skalować zarówno głosowe, jak i niegłosowe, wielojęzyczne i wielokanałowe usługi CX[1].