Teleperformance uznane za lidera rynku wg. Frost & Sullivan

Imponująca dynamika wzrostu firmy Teleperformance są świadectwem jej zorientowanego na klienta podejścia i rewolucyjnych rozwiązań, zdobywając lojalność klientów i zwiększając udział w rynku.

Frost & Sullivan niedawno ocenił wielokanałowe doświadczenie klienta (CX[2]) w branży metaverse i na podstawie swoich ustaleń przyznał Teleperformance nagrodę Globalnej Firmy Roku 2023. Firma jest pionierem w przestrzeni metaverse, obsługując klientów w wielu czołowych światowych markach gier wideo i kilku branżach w 170 krajach w ramach solidnego pakietu usług omnichannel[1].

Firma oferuje immersyjne usługi i doświadczenia metaverse w celu poprawy CX, łączenia się z odbiorcami oraz zwiększenia pracy zespołowej, komunikacji i współpracy pracowników. Koncentrując się na holistycznym zaangażowaniu, Teleperformance obejmuje podróż klienta jako kompleksowe doświadczenie. A wszystko to w celu stworzenia niezapomnianych i płynnych doświadczeń (CX).

Dzięki ogromnemu doświadczeniu w branży gier wideo i znaczącej wiedzy zdobytej przez lata, Teleperformance napędza swoją wizjonerską ekspansję strategii cyfrowej i obsługuje wciągające środowiska, co pozwala jej stać się liderem w tej dziedzinie.

– Teleperformance w wyjątkowy sposób tworzy skuteczne procesy, które usprawniają wewnętrzne przepływy pracy klientów, jednocześnie równoważąc technologię i zasoby ludzkie. Jego kompleksowe podejście pozycjonuje go jako partnera z wyboru, spełniającego potrzeby klientów i przekraczającego ich oczekiwania, ponieważ klienci cenią sobie najwyższą wydajność i wpływ biznesowy całej podróży klienta – komentuje Valentina Barcia, analityk ds. najlepszych praktyk, Frost & Sullivan.

Portfolio rozwiązań wielokanałowej obsługi klienta firmy Teleperformance, pozwala użytkownikom końcowym na interakcję z markami za pośrednictwem preferowanego dla nich kanału. W przeciwieństwie do konkurencji, Teleperformance oferuje usługi lokalizacyjne i globalne oraz strategiczne partnerstwa, które ewoluują wraz z potrzebami i trendami rynkowymi. Teleperformance jest jedną z największych firm zajmujących się outsourcingiem procesów biznesowych, z 98,5% wskaźnikiem zadowolenia klientów. Dzięki koncentracji na pozycji lidera, Teleperformance utrzymuje przewagę konkurencyjną w obszarze omnichannel CX.

– Teleperformance pomaga markom odkrywać metawersum z silnym ukierunkowaniem na przywództwo, które obejmuje strategie zorientowane na klienta, wiodące cyfrowe praktyki w zakresie zaufania i bezpieczeństwa oraz światowej klasy wdrożenia na dużą skalę w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Wykorzystuje obecne możliwości immersyjnego świata 3D i pozostaje zaufanym partnerem, zdobywając reputację najlepszego w ekspansji CX do przestrzeni metaverse – dodał Alaa Saayed, starszy dyrektor programowy, Frost & Sullivan.

Każdego roku Frost & Sullivan przyznaje nagrodę Firmy Roku organizacji, która wykazuje się doskonałością pod względem strategii rozwoju i wdrażania w swojej dziedzinie. Nagroda jest wyrazem uznania dla wysokiego stopnia innowacyjności produktów i technologii oraz wynikającej z tego wiodącej pozycji pod względem wartości dla klienta i penetracji rynku.

Słownik
1. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
2. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *