Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Aplikacja mObywatel rozszerza funkcjonalność o e-wizyty w ZUS

Aplikacja mObywatel, stanowiąca cyfrowe centrum usług publicznych dla Polaków, wprowadza nową funkcję umożliwiającą umawianie wideorozmów z pracownikami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). W najnowszej aktualizacji, użytkownicy mogą wygodnie i bez wychodzenia z domu zarezerwować e-wizytę, co jest kolejnym krokiem w cyfryzacji usług państwowych.

Ministerstwo Cyfryzacji wraz z ZUS ogłosiły wprowadzenie tej usługi w poniedziałek, podkreślając jej intuicyjność i łatwość obsługi. Proces rezerwacji został zaprojektowany tak, aby był maksymalnie uproszczony, a dane potrzebne do umówienia spotkania są automatycznie pobierane z profilu użytkownika w aplikacji.

Wprowadzenie tej funkcji ma na celu usprawnienie kontaktu z ZUS, co jest wygodnym rozwiązaniem dla ponad pół miliona użytkowników logujących się do mObywatela każdego dnia. To nowoczesne podejście pozwala na skrócenie czasu oczekiwania na konsultacje oraz ogranicza konieczność fizycznego stawiania się w placówkach ZUS.

Warto również zaznaczyć, że aplikacja mObywatel cieszy się dużą popularnością – codziennie odnotowuje się 514 tys. logowań, a od momentu wprowadzenia cyfrowego dowodu osobistego, mDowodu, liczba użytkowników znacząco wzrosła. Obecnie blisko 5,1 mln Polaków korzysta z cyfrowego dowodu, z czego ponad 600 tys. to nowi użytkownicy aplikacji.

Ministerstwo Cyfryzacji wskazuje także na inne usługi dostępne w mObywatelu, takie jak weryfikacja mandatów, dostęp do danych w Centralnym Rejestrze Wyborców czy informacje o jakości powietrza, co potwierdza rosnące zainteresowanie cyfrowymi usługami publicznymi w Polsce.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Pierwszy mDokument niedługo wejdzie do obiegu

mTożsamość, czyli dane z dowodu osobistego w smartfonie, to pierwsza funkcjonalność rządowej aplikacji mObywatel, którą można bezpłatnie pobrać z Google Play i App Store. Nie zastąpi to tradycyjnego dokumentu, ale pozwoli zweryfikować tożsamość drugiej osoby i wymienić się danymi bez spisywania, skanowania czy fotografowania dowodu.
Czytaj więcej

duka.com z zarzutami Prezesa UOKiK

Sklep on-line duka.com automatycznie dodaje do koszyka kupującego niezamówione produkty. Zwrot niechcianego zakupu oznacza dla konsumentów konieczność poświęcenia czasu oraz opłacenia przesyłki. Prezes UOKiK postawił spółce Duka International zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów, za co grozi kara do 10 proc. obrotu.