Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Foundever w grupie liderów wg. Customer Experience Services Quadrant 2023

Po raz czwarty spółka Foundever (dawniej Sitel) został uznany za globalnego lidera w dziedzinie inteligentnego CX (AI & Analytics), a trzeci rok z rzędu za globalnego lidera usług Social Media CX Foundever.

Czwarty rok z rzędu Foundever został uznany za globalnego lidera w dziedzinie inteligentnego CX[1] (AI & Analytics), a trzeci rok z rzędu za globalnego lidera usług Social Media CX.

W raporcie europejskim Foundever został uznany za lidera we wszystkich czterech kategoriach oraz za najlepszego lidera zarówno w zakresie inteligentnego CX (AI i analityka), jak i usług CX w mediach społecznościowych. Natomiast w USA, spółka została umieszczona w obszarze liderów inteligentnego CX (AI i analityka).

– Po raz kolejny jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem tych wysokich wyróżnień od ISG – powiedział Laurent Uberti, prezes, dyrektor generalny Foundever. – Ponieważ nadal wprowadzamy innowacje i optymalizujemy nasze usługi i rozwiązania dla naszych klientów i ich klientów, jesteśmy zobowiązani do ciągłego dostosowywania się do rynku i skutecznego stosowania rozwijających się technologii, takich jak sztuczna inteligencja, w celu zapewnienia najlepszych doświadczeń dla naszych klientów i najlepszych doświadczeń pracowników dla naszych ludzi.

– W dziedzinie doświadczeń klientów Foundever wyróżnia się dobrze zdefiniowanymi, kompleksowymi możliwościami CX – powiedziała Namratha Dharshan, Chief Business Leader – ISG India Research. – Solidny pakiet rozwiązań AI i analitycznych Foundever oraz ich biegłość w ich wykorzystywaniu na nowo zdefiniowały doświadczenie klienta, zapewniając klientom wymierne rezultaty.

Słownik
1. CX. Zobacz customer experience.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

W SSC codziennie 90 nowych miejsc pracy

W ciągu ostatnich dwóch lat w sektorze usług dla biznesu zatrudnienie wzrosło o 30 proc. do blisko 280 tys. osób. Już w 2020 roku może w nim pracować już 340 tys. – wynika z danych przedstawionych przez ABSL. Aby przyciągnąć i zatrzymać u siebie najlepszych pracowników, firmy walczą już nie tylko atrakcyjnymi warunkami zatrudnienia i benefitami, lecz także możliwościami rozwoju zawodowego i osobistego. Taką możliwość daje praca w różnorodnym, międzynarodowym środowisku. Na różnorodności w zatrudnieniu korzystają także same firmy.
Czytaj więcej

Transcom chce podwoić liczbę pracowników po 50 roku życia

Wpływ na wzrost zatrudnienia pracowników 50+ ma konkurencyjność w sektorze BPO/SSC, którą wyraźnie widać również w Trójmieście. To jeden z największych i dynamicznie rozwijających się polskich ośrodków tej branży, który urósł dwukrotnie w ciągu ostatnich 5 lat. W związku z wysoką dynamika rozwoju, pracodawcy walczą także o kadry.