Czwarty rok z rzędu Foundever został uznany za globalnego lidera w dziedzinie inteligentnego CX[1] (AI & Analytics), a trzeci rok z rzędu za globalnego lidera usług Social Media CX.
W raporcie europejskim Foundever został uznany za lidera we wszystkich czterech kategoriach oraz za najlepszego lidera zarówno w zakresie inteligentnego CX (AI i analityka), jak i usług CX w mediach społecznościowych. Natomiast w USA, spółka została umieszczona w obszarze liderów inteligentnego CX (AI i analityka).
– Po raz kolejny jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem tych wysokich wyróżnień od ISG – powiedział Laurent Uberti, prezes, dyrektor generalny Foundever. – Ponieważ nadal wprowadzamy innowacje i optymalizujemy nasze usługi i rozwiązania dla naszych klientów i ich klientów, jesteśmy zobowiązani do ciągłego dostosowywania się do rynku i skutecznego stosowania rozwijających się technologii, takich jak sztuczna inteligencja, w celu zapewnienia najlepszych doświadczeń dla naszych klientów i najlepszych doświadczeń pracowników dla naszych ludzi.
– W dziedzinie doświadczeń klientów Foundever wyróżnia się dobrze zdefiniowanymi, kompleksowymi możliwościami CX – powiedziała Namratha Dharshan, Chief Business Leader – ISG India Research. – Solidny pakiet rozwiązań AI i analitycznych Foundever oraz ich biegłość w ich wykorzystywaniu na nowo zdefiniowały doświadczenie klienta, zapewniając klientom wymierne rezultaty.