Bank Santander Polska wprowadza nową aplikację mobilną

Od 4 września klienci Santander Bank Polska zaczynają korzystać z zaktualizowanej aplikacji mobilnej. Wprowadzenie nowej wersji to efekt pracy międzynarodowych zespołów banku i stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów w erze cyfryzacji. Nowy design, intuicyjność oraz zaawansowana personalizacja to kluczowe zmiany, które mają usprawnić codzienne korzystanie z narzędzi bankowych.

Mobilność stała się tak ważna w naszym życiu, że bankowość musi podążać w tym kierunku. Chcemy dostarczyć narzędzie, które nie tylko pozwoli na łatwe korzystanie z funkcji bankowych, ale również dostarczy przyjemności dzięki personalizacji i dostosowaniu do indywidualnych potrzeb. – podkreślił Piotr Hibner, dyrektor Santander Digital.

Wśród kluczowych zmian, aplikacja oferuje:

  • Personalizację – użytkownik może dostosować wygląd pulpitu do swoich potrzeb, wybierając m.in. zdjęcie tła czy skróty na ekranie.
  • Finanse pod kontrolą – automatyczne śledzenie opłat i możliwość kontrolowania, ile klient zapłaci za konto i kartę.
  • Bezpieczeństwo – dodatkowe funkcje zabezpieczeń, takie jak mobilna autoryzacja[1] oraz tryb dyskretny ukrywający stan konta na głównym ekranie.
  • Płatności mobilne – możliwość dokonywania transakcji internetowych bez posiadania fizycznej karty oraz szybsze przelewy dzięki opcji zapisanych odbiorców.
  • Ślad węglowy – funkcja szacowania wpływu wydatków na środowisko oraz porady dotyczące ekologicznych nawyków.

Proces przenoszenia na nową aplikację rozpocznie się 4 września i będzie trwać ok. 6 tygodni. Osoby z włączoną aktualizacją automatyczną zobaczą zmiany od razu po zalogowaniu. Inni klienci mogą pobrać aplikację z Google Play lub App Store.

Słownik
1. autoryzacja. czynność polegająca na sprawdzeniu, czy osoba uwierzytelniona (patrz: autentykacja) ma prawo do korzystania z danego zasobu/bazy. Total 0…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *