City Service to ekspresowa naprawa smartfonów i smartwatchy OPPO dostępna od marca na terenie Warszawy – do 8 kilometrów od siedziby serwisu mieszczącego się przy ul. 1 Sierpnia 6A. W ramach usługi każdy klient posiadający gwarancję na swoje urządzenia może umówić wizytę pracownika MTTC, który pod ustalony adres przyjedzie na skuterze. Pracownik odbierze sprzęt, a następnie, po naprawie, dostarczy go z powrotem do właściciela. Cały proces naprawy może się więc zamknąć w zaledwie kilku godzinach.
– Chcemy wprowadzić naprawę urządzeń mobilnych na jeszcze wyższy poziom. Stąd pomysł włączenia do naszej oferty ekspresowej usługi City Service. Planujemy, by większość napraw zamykała się w zaledwie jeden dzień. Stąd w cały proces nie angażujemy pośredników, a na skutery wsiadają nasi pracownicy. Trzeba jednak zaznaczyć, że czas naprawy wraz z dostawą będzie uzależniony od kilku czynników, m.in. dostępności części czy warunków atmosferycznych – tłumaczy Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC.
Zgłoszenia naprawy klienci mogą dokonywać poprzez infolinię MTTC dla klientów OPPO. Usługa przez pierwsze kilka miesięcy będzie darmowa.