CCNEWS.pl

Contact Center (grupa Arteria) wygrała przetarg na obsługę infolinii PFRON

Spółka złożyła najtańszą ofertę w wysokości 1 230 861,00 zł brutto. Najdroższa oferta wyniosła 1 961 139,58 zł i złożyła ją spółka Voice Contact Center[1] z Warszawy.

O zamówienie walczyło 7 firm: Twój Asystent 24, Centrum Informacji Medycznej Tel-Med, K2 Dystrybucje, Euvic IT, Call Center[2] Poland i wymienione Contact Center i Voice Contact Center.

Głównym kryterium wyboru oceny była cena (waga 60) oraz kryterium społeczne (waga 10) oraz czas zwiększenia liczby osób jednocześnie obsługujących pierwszą linię wsparcia (waga 30). Każdy z oferentów deklarował zwiększenie obsady konsultantów w ciągu maksymalnie 15 minut.

Wybrane contact center będzie obsługiwało zgłoszenia telefoniczne, wysyłane poprzez e-mail jak i formularze na stronie www SOI.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do najczęstszych wykorzystywanych kanałów należą: telefon, e-mail, czat, sms, videoczat, web collaboration, social media etc. Przychodzące do contact center kontakty klientów wchodzą najczęściej do wspólnej kolejki oczekującej (IVR, kolejkowanie wg. zasady LIFO lub FIFO), gdzie nadawane są im […]
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa klienta w takich firmach / działach odbywa się zarówno w ruchu telefonicznym przychodzącym (in-band) jak i wychodzącym (outband). Pojęcie call center ewaluuje wraz z zakresem działania firm i obecnie coraz częściej mówimy o contact center, jako miejscu, […]
Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od prawie 15 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *