O telemarketingu i pracy w call center[1] zebrało się tyle kłamstw, mitów i niedomówień. Dlatego postanowiliśmy raz na zawsze je wszystkie zdementować, a wątpliwości rozwiać. Dzisiaj obaj prowadzący opowiedzą o tych najczęściej spotykanych. 🙂
Jakie to mity? Jakie to kłamstwa i niedomówienia? Zebraliśmy ich kilkanaście, ale w programie omówimy ich 9. W pierwszej części skupimy się na tych związanych z pracą – i tutaj warto podkreślić, że jest to idealna okazja to pokazania, że praca w call center rozwija, przynosi profity i satysfakcję. Do pokazania przyszłym adeptom / pracownikom działów sprzedaży telefonicznej. Zresztą – sami posłuchajcie!
Część I:
Część II:
Konicznie przeczytaj artykuły:
- CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC
- Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?
- Co prócz pieniędzy może dać praca?
O prowadzących program:
KAROL BANCERZ – Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Na co dzień prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.
KAROL BARTKOWSKI – Uznany ekspert od Social Sellingu czyli projektowania procesów sprzedażowych w Social Mediach z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych Social Sellerów w Europie. Specjalista od Cold Callingu B2B[2]. Autor i realizator dziesiątek webinarów oraz szkoleń online. Autor artykułów w branżowych portalach i prestiżowych czasopismach. Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej. Wysoko oceniany mówca na wielu konferencjach organizowanych przez m.in. Puls Biznesu, Brian Tracy International czy firmę Samsung. A prywatnie ojciec 3 dzieci i szczęśliwy mąż, a także zapalony biegacz i mors.