Connect with us

CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

OBSŁUGA KLIENTA

CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

Outsourcingowe call center. W Polsce jest ich około 300. Jedne specjalizują się w bankowości, inne w umawianiu spotkań handlowych, jeszcze inne w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Są małe – kilkustanowiskowe i wielkie, liczące niejednokrotnie nawet 1000 i więcej stanowisk pracy. Które jest najlepsze? Czego można się po nich spodziewać? Gościem programu jest dzisiaj Michał Ćwik – Prezes Zarządu firmy Databroker S.A.

Według ubiegłorocznego raportu SMB 95% polskich call center zajmuje się generowaniem leadów i sprzedażą. Tylko 53% outsourcingowych call center ma w swojej ofercie telewindykację. 83% świadczy usługi wsparcia tylu help-desk. 87% umawia spotkania. Najczęściej w takich call centers realiziowane są projekty finansowe -56%, telekomunikacja – 53% oraz ubezpieczenia – 50%.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE

To Top