Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Concentrix i Webhelp zakończyły fuzję

Firma Concentrix, dostawca usług i technologii wspierających customer experience, zakończył połączenie z Webhelp. Obie firmy będą sygnowały się nazwą handlową Concentrix + Webhelp.

To połączenie jeszcze bardziej pozycjonuje Concentrix + Webhelp jako globalnego gracza CX[2], z rozszerzonym zakresem generatywnych rozwiązań AI, możliwościami cyfrowymi i usługami o wysokiej wartości. Wzmacnia również kompleksową propozycję wartości CX, z jednym z najbardziej solidnych, dobrze zbalansowanych globalnych śladów w branży, aby pomóc najlepszym światowym markom przekształcić doświadczenia klientów i osiągnąć ich cele biznesowe.  

– Cieszę się, że możemy wspólnie wyruszyć w tę nową podróż i wierzę, że dzięki naszym połączonym siłom mamy wyjątkową pozycję, aby na nowo zdefiniować branżę oraz zaprojektować, zbudować i zarządzać przyszłością CX dla naszych niesamowitych i cenionych klientów.  Chcę podziękować naszym graczom na całym świecie, którzy sprawili, że stało się to możliwe. Jestem naprawdę zaszczycony, że mogę pracować z tak zróżnicowanym i utalentowanym zespołem – powiedział Chris Caldwell, dyrektor generalny Concentrix + Webhelp.

Do zarządu spółki weszło dwóch nowych członków: Olivier Duha i Nicolas Gheysensa. Olivier jest przedsiębiorcą, filantropem, współzałożycielem i byłym dyrektorem generalnym Webhelp i będzie pełnił funkcję wiceprzewodniczącego zarządu. Nicolas jest partnerem w Groupe Bruxelles Lambert (GBL), największym udziałowcem firmy po połączeniu Concentrix + Webhelp, i wnosi ze sobą bogate doświadczenie inwestycyjne i zarządcze, wspierając rozwój dużych i odnoszących sukcesy firm w całej Europie.

– Mamy szczęście, że możemy dodać do naszego zarządu tak silne umiejętności z głębokim doświadczeniem w branży customer experience[1]. Wraz z dołączeniem Oliviera i Nicolasa poszerzamy nasze międzynarodowe doświadczenie w prowadzeniu dużych, złożonych międzynarodowych firm na udanej ścieżce wzrostu – powiedziała Kathryn Marinello, przewodnicząca zarządu Concentrix.

To połączenie jest przełomowym momentem, łączącym dwóch uznanych liderów rynku o uzupełniających się kulturach, zasięgu, możliwościach i wizji rozwoju w ponad 70 krajach. W momencie zamknięcia transakcja została wyceniona na około 4 miliardy dolarów, wliczając w to zadłużenie netto.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. CX. Zobacz customer experience.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Premiumizacja: dlaczego powinieneś o niej wiedzieć więcej?

Wyjątkowy, ekskluzywny, limitowany… coraz więcej takich produktów wokół nas. I choć nie różnią się zasadniczo od tańszych zamienników, to podanie informacji o wyjątkowości produktu może podnieść jego sprzedaż. Sęk w tym, że nie zawsze może to być telemarketer, bo tym statystyczny Polak zbytnio nie ufa.
Czytaj więcej

Jak przeprowadzić strategiczne zmiany w firmie?

Kiedy zarząd firmy wyznacza nowe kierunki działania lub dokonuje innych zmian o znaczeniu strategicznym, autorom nowych rozwiązań zazwyczaj towarzyszy duży optymizm. Ale czy podzielą go również menedżerowie i pracownicy niższych szczebli? To już nie jest pewne, a zależy przede wszystkim od sposobu, w jaki zmiany zostaną przeprowadzone.
Czytaj więcej

Przejęcie na amerykańskim rynku CX

GTS (Global Technology Solutions Inc.) amerykański dostawca rozwiązań do zarządzania interakcjami, ogłosił wczoraj strategiczne przejęcie firmy AdaptCX, otwierając nowy rozdział w transformacji krajobrazu obsługi klienta (CX).