Klub CCNEWS
Klub CCNEWS to społeczność tych, którzy chcą realizować cele KPI bez wysiłku i z przemyślaną strategią.
Jeśli jeszcze nie jesteś członkiem klubu,
to koniecznie dołącz do 81 ekspertów i praktyków!
baza wiedzy
W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 tys. artykułów. Masz do nich pełny dostęp.
społeczność
W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.
podcast
Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także do odcinków premium.
bilet na CCF
Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!
nagrania video
Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.
repozytorium
Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.