Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Klub CCNEWS

Klub CCNEWS to społeczność tych, którzy chcą realizować cele KPI bez wysiłku i z przemyślaną strategią.

Klub CCNEWS

Klub CCNEWS to społeczność tych, którzy chcą realizować cele KPI bez wysiłku i z przemyślaną strategią.

[arm_form id="102" logged_in_message="Już jesteś zalogowany/-a." is_child="1"]

Jeśli jeszcze nie jesteś członkiem klubu,
to koniecznie dołącz do 84 ekspertów i praktyków!

baza wiedzy

W bazie CCNEWS znajduje się ponad 7,5 tys. artykułów. Masz do nich pełny dostęp.

społeczność

W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.

podcast

Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także do odcinków premium.

bilet na CCF

Jako członek klubu masz imienny bilet na najbliższy Customer Care Festival!

nagrania video

Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.

repozytorium

Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.