Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

WYPOWIEDZI EKSPERCKIE

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Poniżej publikujemy harmonogram wydawniczy (tematów i zagadnień) dostępny na najbliższy kwartał. Tylko wypowiedzi dostarczone do dnia wskazanego przy temacie będą uwzględniane przez redaktora.[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”HARMONOGRAM REDAKCJI” tab_id=”1514041652097-e66d2c96-2c74″][vc_custom_heading text=”STYCZEŃ 2018″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]
  • Dlaczego tak ważny jest teraz omnichannel w contact center? (15.01)
  • Jak mierzyć SL w call center (17.01)
  • 7 sposobów na zwiększenie skuteczności telemarketerów (20.01)
  • Czy istnieje przepis na dobrą sprzedaż przez telefon (23.01)
  • Czatbot, to czat czy bot? (28.01)
  • Dwa sposoby na zmniejszenie rotacji w zespole (30.01)
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”LUTY 2018″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]
  • Jak efektywnie zarządzać zespołem telemarketerów? (01.02)
  • Jak budować współodpowiedzialność telemarketerów za realizację celów? (02.02)
  • Jak wyznaczać cele? (04.02)
  • Co robić, gdy spada morale zespołu? (6.02)
  • Jak motywować, gdy mamy płaską strukturę? (9.02)
  • Czy outsourcować ochronę danych osobowych? (12.02)
  • Czy można oczekiwać lojalności w B2B? (14.02)
  • 4 metody budowania wartości dodanej w procesie sprzedaży (16.02)
  • Jak zarządzać lejkiem sprzedażowym w omnichannelingu? (20.02)
  • Jak dokonać dobrej segmentacji klientów (22.02)
  • Czy każdy klient jest najważniejszy (25.02)
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”MARZEC 2018″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]
  • Co oceniać u handlowców? (01.03)
  • Jak analizować dane i statystyki pracy w cc? (03.03)
  • Gdy jest cel, trzeba wiedzieć jak wynagradzać (05.03)
  • Kim jest współczesny klient? (08.03)
  • X, Y, Z – jakim jest klientem? (11.03)
  • Jeden słyszy, drugi widzi, a trzeci czuje… czyli prosta charakterystyka klientów (14.03)
  • Wielki powrót klienta – czyli co zrobić, aby powracali? (17.03)
  • 8 błędów, które nie pozwalają zamknąć sprzedaży (22.03)
  • Jak wpływać na przekonania klientów? (26.03)
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”PROPOZYCJE CZYTELNIKÓW” tab_id=”1514041652120-5ea73f9c-c0d0″][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]