[vc_row][vc_column][vc_column_text]Poniżej publikujemy harmonogram wydawniczy (tematów i zagadnień) dostępny na najbliższy kwartał. Tylko wypowiedzi dostarczone do dnia wskazanego przy temacie będą uwzględniane przez redaktora.[/vc_column_text][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”HARMONOGRAM REDAKCJI” tab_id=”1514041652097-e66d2c96-2c74″][vc_custom_heading text=”STYCZEŃ 2018″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]
  • Dlaczego tak ważny jest teraz omnichannel w contact center? (15.01)
  • Jak mierzyć SL w call center (17.01)
  • 7 sposobów na zwiększenie skuteczności telemarketerów (20.01)
  • Czy istnieje przepis na dobrą sprzedaż przez telefon (23.01)
  • Czatbot, to czat czy bot? (28.01)
  • Dwa sposoby na zmniejszenie rotacji w zespole (30.01)
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”LUTY 2018″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]
  • Jak efektywnie zarządzać zespołem telemarketerów? (01.02)
  • Jak budować współodpowiedzialność telemarketerów za realizację celów? (02.02)
  • Jak wyznaczać cele? (04.02)
  • Co robić, gdy spada morale zespołu? (6.02)
  • Jak motywować, gdy mamy płaską strukturę? (9.02)
  • Czy outsourcować ochronę danych osobowych? (12.02)
  • Czy można oczekiwać lojalności w B2B? (14.02)
  • 4 metody budowania wartości dodanej w procesie sprzedaży (16.02)
  • Jak zarządzać lejkiem sprzedażowym w omnichannelingu? (20.02)
  • Jak dokonać dobrej segmentacji klientów (22.02)
  • Czy każdy klient jest najważniejszy (25.02)
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”MARZEC 2018″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]
  • Co oceniać u handlowców? (01.03)
  • Jak analizować dane i statystyki pracy w cc? (03.03)
  • Gdy jest cel, trzeba wiedzieć jak wynagradzać (05.03)
  • Kim jest współczesny klient? (08.03)
  • X, Y, Z – jakim jest klientem? (11.03)
  • Jeden słyszy, drugi widzi, a trzeci czuje… czyli prosta charakterystyka klientów (14.03)
  • Wielki powrót klienta – czyli co zrobić, aby powracali? (17.03)
  • 8 błędów, które nie pozwalają zamknąć sprzedaży (22.03)
  • Jak wpływać na przekonania klientów? (26.03)
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”PROPOZYCJE CZYTELNIKÓW” tab_id=”1514041652120-5ea73f9c-c0d0″][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]