Nagrania video

(webinary i wystąpienia konferencyjne)

UWAGA: Treści publikowane w tym dziale dostępne są wyłącznie dla członków Klubu CCNEWS.

Image

PROCESY OBSŁUGI KLIENTA W ERZE CYFROWEJ: wyzwania i możliwości

DATA: 30.03.2023 r.

Image

Modelowanie procesów biznesowych w systemach contact center

DATA: 8.09.2022 r.

Image

PANEL DYSKUSYJNY: Czuły barbarzyńca na infolinii. W Polsce powstaje platforma contact center przyszłości... Jak Emotica AI zmieni obsługę klienta?

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Technologia nie może onieśmielać, czyli jak zrobić chatbota, którego klienci pokochają. Wdrożenie w Crédit Agricole.

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Chmura chmurze nierówna. Co wyróżnia dobre rozwiązania contact center w środowisku chmurowym

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Zwinna automatyzacja procesów obsługi klienta pod kontrolą

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Customer Experience w ujęciu globalnym na przykładzie LPP S.A.

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Chatbot do obsługi procesu reklamacji w firmie Black Red White oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Voicebots: Replay - Odpowiedzi na 10 kluczowych pytań o voiceboty

DATA: 6.09.2021 r.

Image

ROBOTS DON’T CRY How to build Empathy and Stay Relevant Combining a Digital and a Human Customer Relationship

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Mapowanie podróży klienta w wielokanałowym świecie

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Świetne i sprawdzone przykłady działań firm wobec klientów 55+

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Ułatwiaj życie swoim klientom!

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Jak konwertować niezadowolonych klientów w ambasadorów marki?

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Klient 4.0 – o oczekiwaniach polskich klientów i budowaniu przewagi konkurencyjnej

DATA: 6.09.2021 r.

Image

Kompetencje przyszłości cyfrowej obsługi klienta

DATA: 6.09.2021 r.