szukaj
AKTUALNOŚCI
ADMINISTRACJA PUBLICZNA
IN-HOUSE
OUTSOURCING
STRATEGIE I INWESTYCJE
TECHNOLOGIE
AI
BIG DATA
BEZPIECZEŃSTWO
CRM & ERP
SPRZĘT
SYSTEMY CC
TELEKOMUNIKACJA
POWIERZCHNIE BIUROWE
ZASOBY LUDZKIE
PRAWO
RODO
KONFERENCJE & EVENTY
OPINIE
EKSPERCI
PROGRAMY VIDEO
RZECZ O KLIENCIE
PODCASTY
WIEDZA
CX
PRACA ZDALNA
LEAD GENERATE
REKRUTACJA
MOTYWACJA
WYZWANIE 100 DNI
ZARZĄDZANIE
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
OBSŁUGA KLIENTA
KLIENT W URZĘDZIE
JAKOŚĆ W CC
RAPORTOWANIE
SPRZEDAŻ
100 ZASAD SPRZEDAŻY
RAPORTY
SŁOWNIK
NEWSLETTERY
szukaj
AKTUALNOŚCI
OBSŁUGA KLIENTA
MOTYWACJA
SPRZEDAŻ
RAPORTY
KOMENTARZE
TECHNOLOGIE
ABC CC
OBSŁUGA PACJENTA
PROSTY JĘZYK
JAKOŚĆ W CC
CASE STUDIES
CUSTOMER EXPERIENCE
KALENDARZ WYDARZEŃ
STRONA GŁÓWNA
Webinary
Nagrania video
(webinary i wystąpienia konferencyjne)
UWAGA: Treści publikowane w tym dziale dostępne są wyłącznie dla członków Klubu CCNEWS.
PROCESY OBSŁUGI KLIENTA W ERZE CYFROWEJ: wyzwania i możliwości
DATA: 30.03.2023 r.
OBEJRZYJ
Modelowanie procesów biznesowych w systemach contact center
DATA: 8.09.2022 r.
OBEJRZYJ
PANEL DYSKUSYJNY: Czuły barbarzyńca na infolinii. W Polsce powstaje platforma contact center przyszłości... Jak Emotica AI zmieni obsługę klienta?
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Technologia nie może onieśmielać, czyli jak zrobić chatbota, którego klienci pokochają. Wdrożenie w Crédit Agricole.
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Chmura chmurze nierówna. Co wyróżnia dobre rozwiązania contact center w środowisku chmurowym
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Zwinna automatyzacja procesów obsługi klienta pod kontrolą
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Customer Experience w ujęciu globalnym na przykładzie LPP S.A.
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Chatbot do obsługi procesu reklamacji w firmie Black Red White oparty o silnik sztucznej inteligencji IBM Watson Assistant
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Voicebots: Replay - Odpowiedzi na 10 kluczowych pytań o voiceboty
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
ROBOTS DON’T CRY How to build Empathy and Stay Relevant Combining a Digital and a Human Customer Relationship
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Mapowanie podróży klienta w wielokanałowym świecie
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Świetne i sprawdzone przykłady działań firm wobec klientów 55+
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Ułatwiaj życie swoim klientom!
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Jak konwertować niezadowolonych klientów w ambasadorów marki?
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Klient 4.0 – o oczekiwaniach polskich klientów i budowaniu przewagi konkurencyjnej
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
Kompetencje przyszłości cyfrowej obsługi klienta
DATA: 6.09.2021 r.
OBEJRZYJ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności