Co roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jednoczy ludzi wokół słusznego celu. Tak potężne wydarzenie angażujące pracę tysięcy osób wymaga odpowiedniej...
Huawei i operator komórkowy Three UK zaprezentowały w Londynie domową łączność szerokopasmową 5G z wykorzystaniem pasma C-Band o częstotliwości 100...
Rozmawiamy z chatbotami i kupujemy w apkach wirtualne akcesoria za prawdziwe pieniądze. Zaczęliśmy też zwracać uwagę na nasze dane osobowe,...
Wydawać by się mogło, że przedświąteczna gorączka panuje głównie w centrach handlowych, branży e-commerce i firmach kurierskich, jednak tak naprawdę...
Portal RFBenchmark.pl opublikował raport porównujący jakość i szybkość Internetu mobilnego w Europie w trzecim kwartale 2018 roku. Najlepsze wyniki w...
3 grudnia minęło 26 lata od chwili wysłania pierwszego SMS-a. Przez ten czas krótkie wiadomości tekstowe zyskały ogromną popularność na...
Minister Cyfryzacji podpisał rozporządzenie w sprawie wzoru zgłoszenia oraz wzoru zgłoszenia aktualizacyjnego do rejestru numerów wykorzystywanych do świadczenia usługi o...
Firma Tide Software Sp. z o.o. w listopadzie podpisała umowę cesji z notowaną na NewConnect Call Center Tools S.A. Zgodnie...
Konftel, producentów telefonów konferencyjnych, zdobył nagrodę „Customer Value Leadership Award 2018” przyznawaną przez wybitną amerykańską firmę analityczną Frost & Sullivan....
VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako...
Amerykańska sieć telefonii komórkowej Verizon właśnie zapowiedziała, że na początku 2019 roku wprowadzi nowy standard komunikacji – Rich Communication Suite...
Mieszkaniec przeciętnego, polskiego miasta wychodząc z domu słyszy dźwięk przychodzącego SMS-a. Czy to wiadomość od znajomego? Nie tym razem. To...
WhatsApp, Messenger, Skype to najbardziej popularne aplikacje do codziennego kontaktu używane przez millenialsów. Jak się jednak okazuje, nawet w czasie...
INEA zmienia standard obsługi Klienta i wprowadza nowy wymiar swoich salonów. Zaczyna od jednej z poznańskich placówek, tworząc zaskakujące i...
Główny Urząd Statystyczny opublikował właśnie raport „Poczta i telekomunikacja – wyniki działalności w 2017 roku”, z którego wynika, że Polacy...
Specjaliści GSMA Intelligence szacują, że do 2020 r. na świecie będzie 4,3 miliarda urządzeń obsługujących SMS-y nowej generacji, czyli RCS...
Avaya już po raz dziewiąty znalazła się w raporcie Gartner Magic Quadrant for Unified Communications w gronie „liderów”. Wraz z...
Podczas dorocznej, 4. już konferencji poświęconej zarządzaniu częstotliwościami w regionie Azji i Pacyfiku, która odbyła się w Bankoku, Huawei zaprezentował...
Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360....
Podczas 80. posiedzenia plenarnego grupy 3GPP TSG, odpowiedzialnej za rozwój łączności nowej generacji zatwierdzono ukończenie 15 specyfikacji dotyczącej 5G w...
13 marca 2019 - 14 marca 2019 Hotel Regent, Warszawa, ul. Belwederska 23
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta
26 marca 2019 - 26 marca 2019 Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa
Otrzymasz codzienny przegląd aktualności z rynku customer care i call center.
Twój adres został poprawnie dodany do bazy.
Technologia w dalszym ciągu będzie napędzać znaczące zmiany w handlu detalicznym, ponieważ wszyscy detaliści zmagają się z rosnącą konkurencją ze...
WięcejWydawcą serwisu ccnews.pl jest:
BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.
ul. W.H. Lindleya 16
02-013 Warszawa
NIP: PL7010493628
KRS: 0000565170
Redakcja nie udziela informacji na temat numerów telefonów infolinii, świadczonych przez outsourcingowe contact center usługach oraz o obsługiwanych klientach czy cenach usług telemarketingowych.
Nie przyjmujemy też reklamacji dot. sprzedawanych kanałem telefonicznym lub jakimkolwiek innym kanałem zdalnym, produktów i usług.
Choć Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) weszło w życie w maju 2018 roku, wiele firm i instytucji nadal w...
WięcejOtrzymasz codzienny przegląd aktualności z rynku customer care i call center.
Twój adres został dopisany do bazy. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Copyright © 2007 - 2019 by BELOCAL Polska Sp. z o.o.