grafik
« wróć do spisulub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny – rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.
Artykuły poświęcone temu tematowi:
- 26 lat temu wysłano pierwszego SMS-a3 grudnia minęło 26 lata od chwili wysłania pierwszego SMS-a. Przez ten czas krótkie wiadomości tekstowe zyskały ogromną popularność na całym świecie ustanawiając standard w mobilnej komunikacji tekstowej. W Polsce również są bardzo powszechnie wykorzystywane, każdy użytkownik krajowych sieci komórkowych w 2017 roku miesięcznie wysyłał średnio 77 wiadomości. Polakom jednak daleko do Francuzów, którzy nadają ponad trzy razy więcej SMS-ów. Na każdego użytkownika w tym kraju miesięcznie przypadają…242 wiadomości tekstowe.
- 89% z nas posiada profile na GoldenLine i LinkedIn, ale...89% polskich specjalistów i menedżerów posiada swój profil zawodowy w Internecie – tak wynika z badania Antal. To jednak tylko połowa sukcesu! Pora zmienić swoje „wirtualne CV” w efektywną przestrzeń budowania relacji biznesowych i marki osobistej, czyli tzw. personal branding.
- AI pomogła stworzyć Grafik OptymalnyPolacy nienawidzą czekać. Co drugi klient (46%) jest skłonny zrezygnować z zakupów, widząc tłum oczekujący na obsługę. Czekamy na kuriera, na jedzenie, do lekarza, na poczcie i na rozmowę z konsultantem. Automatyzacja sklepów i zwalnianie kasjerów oraz chatboty nie są zatem rozwiązaniem przyspieszającym czas oczekiwania. Prawdziwy powód? Źle ułożony grafik pracowników. Karolina Dolaś wykorzystując sztuczną inteligencję, stworzyła Grafik Optymalny - narzędzie, które dzisiaj pomaga sprawnie obsługiwać klientów największym firmom w Polsce.
- Brak współodpowiedzialności zabija zespołyZespoły, aby mogły skutecznie działać, potrzebują kilku niezbędnych okoliczności i czynników. W ich ramach dużo mówi się o uzupełniających się umiejętnościach, identyfikacji członków zespołów z założonym celem czy otwartej komunikacji. Jest jeszcze jedne czynnik, który niesłusznie, często jest pomijany lub mylony z poziomem zaangażowaniem pracowników – WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚĆ.
- BZ WBK i praca dla pokolenia Y oraz ZElastyczny grafik, umowę o pracę, program profesjonalnych szkoleń oraz bogaty pakiet świadczeń oferuje pracownikom w swoim Contact Center Bank Zachodni WBK. Centrum, zlokalizowane w nowoczesnym kompleksie Business Garden Poznań, to coś więcej niż Infolinia. Jego zespół odpowiada za multikanałową obsługę klientów całego banku, co oznacza kontakt przez wiele nowoczesnych kanałów zdalnych – od telefonu, przez chat, audio, video, mail po social media.