Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

baza wiedzy

« wróć do spisu

To scentralizowana baza danych służąca do rozpowszechniania informacji i danych. Bazy wiedzy wspierają gromadzenie, organizowanie, wyszukiwanie i udostępnianie informacji.

Baza taka może dostarczyć cennych informacji klientom i potencjalnym klientom, może obejmować np. wskazówki dotyczące korzystania z produktów i usług, często zadawane pytania oraz treści, które mogą zapewnić szczegółowe rozwiązania.

« wróć do spisu