Credit Agricole ma najwięcej certyfikatów prostej polszczyzny
Credit Agricole ma na swoim koncie najwięcej certyfikatów prostej polszczyzny. To najlepszy wynik w Polsce. Bank od lat…
Jak pisać prosto i skutecznie? Przewodnik dla organizacji
Prosty język to nie tylko kwestia stylu, ale przede wszystkim skutecznej komunikacji. To podejście, w którym nadawca myśli…
Prosty język a język prosty – dlaczego kolejność słów ma znaczenie?
W komunikacji, zarówno biznesowej, jak i codziennej, precyzja językowa jest kluczowa. Jednym z ciekawych przykładów, które pokazują, jak…
Prostota i zrozumienie kluczem w komunikacji finansowej – lekcja z wyroku TSUE
W ostatnich dniach Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) przypomniał, jak ważna jest przejrzystość w umowach kredytowych. Wyrok dotyczący…
Jak upraszczać teksty – praktyczny przewodnik
Upraszczanie tekstów jest niezwykle ważnym elementem skutecznej komunikacji. Bez względu na to, czy piszesz dla klientów, współpracowników, czy…
70% kredytobiorców uważa, że umowy powinny być pisane prościej
Z najnowszego raportu wynika, że większość Polaków zaciągających kredyty nie w pełni rozumie warunki swoich zobowiązań. Blisko 80%…
Powstał poradnik efektywnej komunikacji z pacjentami z niepełnosprawnościami
Fundacja Avalon, od ponad 17 lat wspierająca osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, podjęła kolejny krok w walce z dyskryminacją w służbie zdrowia.
Halucynacje AI w działach obsługi klienta
W erze dominacji technologii sztucznej inteligencji (AI) w wielu sektorach biznesowych, kluczowe staje się zrozumienie i adresowanie potencjalnych ryzyk związanych z jej stosowaniem.
Obalamy 3 mity związane z AI w obsłudze klienta
Gdy sztuczna inteligencja (AI) zdaje się przejmować świat technologii, szczególnie w obszarze Customer Experience (CX), warto rozwiać panujące…
Credit Agricole z certyfikatem prostej polszczyzny za aplikację mobilną
Uniwersytet Wrocławski przyznał prestiżowe wyróżnienie w postaci certyfikatu prostej polszczyzny aplikacji mobilnej banku Credit Agricole. Decyzja ta została podjęta po skrupulatnej analizie każdego ekranu aplikacji, weryfikacji najdrobniejszych komunikatów i dokładnym przestudiowaniu not prawnych.
Jak pisać prosto i skutecznie? Przewodnik dla organizacji
Prosty język to nie tylko kwestia stylu, ale przede wszystkim skutecznej komunikacji. To podejście, w którym nadawca myśli…
Prosty język a język prosty – dlaczego kolejność słów ma znaczenie?
W komunikacji, zarówno biznesowej, jak i codziennej, precyzja językowa jest kluczowa. Jednym z ciekawych przykładów, które pokazują, jak…
Prostota i zrozumienie kluczem w komunikacji finansowej – lekcja z wyroku TSUE
W ostatnich dniach Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) przypomniał, jak ważna jest przejrzystość w umowach kredytowych. Wyrok dotyczący…
Jak upraszczać teksty – praktyczny przewodnik
Upraszczanie tekstów jest niezwykle ważnym elementem skutecznej komunikacji. Bez względu na to, czy piszesz dla klientów, współpracowników, czy…
70% kredytobiorców uważa, że umowy powinny być pisane prościej
Z najnowszego raportu wynika, że większość Polaków zaciągających kredyty nie w pełni rozumie warunki swoich zobowiązań. Blisko 80%…
Powstał poradnik efektywnej komunikacji z pacjentami z niepełnosprawnościami
Fundacja Avalon, od ponad 17 lat wspierająca osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, podjęła kolejny krok w walce z dyskryminacją w służbie zdrowia.
Halucynacje AI w działach obsługi klienta
W erze dominacji technologii sztucznej inteligencji (AI) w wielu sektorach biznesowych, kluczowe staje się zrozumienie i adresowanie potencjalnych ryzyk związanych z jej stosowaniem.
Obalamy 3 mity związane z AI w obsłudze klienta
Gdy sztuczna inteligencja (AI) zdaje się przejmować świat technologii, szczególnie w obszarze Customer Experience (CX), warto rozwiać panujące…
Credit Agricole z certyfikatem prostej polszczyzny za aplikację mobilną
Uniwersytet Wrocławski przyznał prestiżowe wyróżnienie w postaci certyfikatu prostej polszczyzny aplikacji mobilnej banku Credit Agricole. Decyzja ta została podjęta po skrupulatnej analizie każdego ekranu aplikacji, weryfikacji najdrobniejszych komunikatów i dokładnym przestudiowaniu not prawnych.
Alior Bank z certyfikatami Prostej Polszczyzny
Alior Bank został wyróżniony przez Uniwersytet Wrocławski, przyznając mu dwa certyfikaty Prostej Polszczyzny – jeden za działalność wirtualnej asystentki InfoNiny oraz drugi za uproszczone umowy bankowe. Bank ten dołączył do elitarnego grona kilku firm w Polsce posiadających takie certyfikaty, potwierdzające spełnienie standardów prostego języka.