Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

speaker recognition

(inaczej voiceprint) to biometryczna technika identyfikacji osoby poprzez analizę jej charakterystycznych cech głosu, takich jak ton, tempo, intonacja, dykcja, czy też inne właściwości akustyczne. Technologia ta działa na podobnej zasadzie jak odciski palców, czy DNA, pozwalając na stworzenie unikalnego profilu mówcy, który może być użyty do identyfikacji, weryfikacji lub autoryzacji danej osoby. Voiceprint stosowany jest między innymi w systemach bezpieczeństwa, bankowości elektronicznej, czy centach obsługi klienta, a także w wywiadzie i służbach specjalnych.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

PROGRAM TV

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Poniżej znajdą Państwo harmonogram nagrań programu telewizyjnego CC TALK.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 1[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 04.01.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 09.01.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: Robotyzacja o automatyzacja obsługi klienta
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 2[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 08.01.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 16.01.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: Budowanie relacji B2B
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 3[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 08.01.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 23.01.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: TOP6 wymagań TVK względem systemów CC
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 4[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 10.01.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 30.01.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: Automatyzacja obsługi klienta – Unified Factory
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 5[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 28.01.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 06.02.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: Jak walczyć o dobry wizerunek branży? – K.Swatowska
Status: ZAJĘTY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 6[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 28.01.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 13.02.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: Call Center z budełka, czyli Customer Hero BOX
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 7[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 10.02.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 20.02.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: OEX
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 8[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 10.02.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 27.02.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat:
Status: WOLNY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 9[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 26.02.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 06.03.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: Gdzie zdobywać więdzę o call center? Akademia CC
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 10[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 26.02.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 13.03.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat:
Status: WOLNY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 11[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 05.03.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 20.03.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: Thulium
Status: ZAJĘTE[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 12[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 10.03.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 27.03.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: System wspierający obsługę klienta – Systell
Status: ZAJĘTY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 13[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 18.03.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 03.04.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat:
Status: WOLNY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 14[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 18.03.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 10.04.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat:
Status: WOLNY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 15[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 01.04.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 17.04.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat:
Status: WOLNY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]ODCINEK 16[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]nagranie 10.03.2018[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_column_text]emisja 24.04.2018 – godz. 20:00[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Temat: System wspierający telesprzedaż – Systell
Status: ZAJĘTY[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]Nagrania odbywają się we wskazanych dniach w godz. 14:00 – 17:00.
Do studia należy przybyć minimum 30 minut przed nagraniem. Sloty czasowe nagrania dostępne są w trakcie dokonywania rezerwacji. W przypadku pytań – prosimy o kontakt z prowadzącym: +48 790 759 066.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]