GDPR / RODO PORADNIKI Jak uniknąć pułapek przetwarzania danych osobowych? Pozyskując od osoby dane o jej stanie zdrowia konieczna jest jej wyraźna zgoda – potwierdził Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie. przezRedakcja15 kwietnia 2024
CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI Jak korzystać z AI, by wzmocnić doświadczenia klientów – praktyczne wskazówki przezRedakcja7 kwietnia 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI RAPORTOWANIE SPRZEDAŻ Psychograficzne modele segmentacji klientów przezPaweł Krypno12 kwietnia 2024
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ZASOBY LUDZKIE Nie tylko Polacy mają problem z work-life balance przy pracy hybrydowej przezRedakcja7 grudnia 2021
CASE STUDIES IN-HOUSE STRATEGIE I INWESTYCJE Bank Ochrony Środowiska – wizja i misja sposobem na klientów? przezRafał Vobożil11 marca 2024
Polskie przedsiębiorstwa deklasują w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2023 28 listopada 2023
Case Studies: Vileda poprawia doświadczenia klientów dzięki procesom sprzedaży i obsługi opartym na danych 17 sierpnia 2023
Od mono- do wielokanałowości: jak marka Kazar napędzała swoją ekspansję na rynki europejske 21 kwietnia 2022
LEAD GENERATE OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Podstawy behavioral retargeting: jak skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej przezPaweł Krypno25 lutego 2024
CUSTOMER EXPERIENCE JAKOŚĆ PORADNIKI Beta testy. Skuteczny sposób na budowanie CX i UX przezRedakcja29 stycznia 2024
PORADNIKI REKRUTACJA Wykorzystanie social media w rekrutacji do działów obsługi klienta przezPaweł Krypno31 marca 2024